Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Writing, composition | Check up, spelling practice | Test unit 2 včetně spellingu v pátek 5. 11. |
Český jazyk |
:
JV: opakování vyjmenovaných slov: doplňovačky, použití při psaní : LV: Dílna čtení - prostředí příběhu |
:
KV, SV: popis domu/bytu/pokoje : LV: Popis prostředí, ve kterém probíhá děj čteného příběhu Samostatné čtení knihy |
:
Pětiminutovka na předpony. Zaměřit se na bje/bě, vje/vje (děti mají za úkol učit se ze 2 sloupečků, které mají nalepené a opravené v sešitě) : Přineste si ve čtvrtek vlastní knížku, ve které se odehrává nějaký děj. |
Člověk a svět | Děj: opakování pravěk. 10. 11. malá prověrka na pravěk. Děti si mají nosit domů sešity čas a učit se z nich. |
Přír: opakování - kosterní soustava. Test na kosterní soustavu Nové: svaly našeho těla |
Zem: ve čtvrtek test na pohoří a řeky ČR - jen co mají zakreslené v sešitě. Děti smějí při testu používat mapu. |
Matematika | Násobení a dělení | násobilkové obdélníky, indické a písemné násobení, slovní úlohy | |
Tělesná výchova | úterý - plavání | středa - cvičíme venku nebo v tělocvičně | cvičení úbor na ven i dovnitř |
Výběrový seminář |
:
Creative Writing: Harry Potter World- Enemy Nadima El-Khalafawi: Culture Club - India |
:
We will be writing about our hero's enemy, who they are, and what their story is. Nadima El-Khalafawi: Diwali party There will be 4 centers of activities to choose from: 1 - Mhendi design painting on hands with facepaints. 2 - Rangoli patterns with chalk 3 - Rangoli patterns with pattern blocks 4 - Plan and present a bollywood style dance |
Nadima El-Khalafawi:
Studetns can dress in nice clothes today if they wish to celebrate Diwali. |
Workshop v AJ |
VV, PV: pravěká dioramata HV: rytmické doprovody písní |
Děti mají připravené věci z keramiky a natřenou podstavu pro diorama. V pondělí mají za úkol donést přírodní materiál a diorama dodělat. | V pondělí 1. 11. děti přinesou přírodniny na dioramata. Nezapomenout! |