Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 3 People at work - čtení s porozuměním |
Speaking - Save Henry! G: fast, faster |
Nový spelling |
Český jazyk |
:
JV: opakování vyjmenovaných slov po S, V, Z + slova příbuzná Diktát. Opakovací práce a sebehodnocení. : LV: Čtení s porozuměním |
:
KV, SV: zápis ve čtenářském deníku. Členění textu. Sebehodnocení. : LV: Čtení textu s porozuměním Práce s textem - rozvoj čtenářských dovedností |
:
V pondělí odevzdat čtenářské deníky za říjen. Dodržet strukturu zápisu. Na známky: doplňovačka na vyjm. slova po B, F, L, M, P V týdnu od 15. 11. proběhnou online konzultace. |
Člověk a svět |
Děj: test na pravěk ve středu. Učte se z opakovacího papíru, který jste vypracovávali v hodině. Kdo chyběl, sežene si od spolužáků. Nové: staré české pověsti |
Přír: test - kosterní soustava ve čtvrtek |
Zem: republika, parlament, Evropská unie světové strany - opakování |
Matematika | Procvičování písemného násobení. |
Čtvrtletní opakování. Sebehodnocení. G: rovinné útvary - úvod |
Pětiminutovka na písemné násobení ve středu. |
Tělesná výchova | Plavání. | Kotoul vpřed a vzad. Pohybové hry. | Cvičební úbor do tělocvičny. |
Výběrový seminář |
:
Creative Writing: Harry Potter: Teachers + Chapter 1 Nadima El-Khalafawi: Culture Club |
:
We will begin writing our book! We will be coming up with our own Hogwarts teachers, and then the origin story of our protagonist. Nadima El-Khalafawi: Start Taj Mahal Watercolour Project -Students will sketch the Taj Mahal. Those who complete the first step can start with watercolour painting. |