Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Ladislava Valečková:
Unit 4 revision Unit 4 test - Friday Kristýna Jakešová: Unit 5: The world |
Ladislava Valečková:
SB - p. 54 WB - p. 42,43,69 Kristýna Jakešová: map orientation (using the new vocabulary) SB 57 WB 44-45 speaking/writing: fact sheet WB 45 |
|
Český jazyk | G: Zájmena - druhy zájmen, skloňování zájmen osobních , všestranný jazykový rozbor L: Jiří Žáček: "Kdo je nejsilnější" - práce s textem S+K: "Měsíce" - tvořivé psaní, prezentace + rozbor | G: Zájmena - druhy zájmen, skloňování zájmen osobních , všestranný jazykový rozbor L: Jiří Žáček: "Kdo je nejsilnější" - práce s textem S+K: "Měsíce" - tvořivé psaní, prezentace + rozbor | PDÚ: Hravá čeština str. 46/1a) - do sešitu |
Člověk a společnost |
Ondřej Zydroň:
Pedosféra Ladislava Valečková: Prezentace - Pepa, Filip Starověké Řecko - Mykénské období, Homérské období |
Ondřej Zydroň:
Pojedeme formou pracovního listu Ladislava Valečková: Pracovní sešit - str. 29,30 |
|
Další cizí jazyk - Německý jazyk | L1.2: Jans E-Mail an Lena | Jan píše email Leně. My píšeme jednoduchý dopis o kamarádovi/kamarádce. Konverzace mám rád/ dělám rád/líbí se mi... | |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | Denní aktivity, sloveso Gustar str. 42-43 | práce ve skupině, práce s videem | |
Fyzika | Fyzikální veličiny | hmotnost | |
Informatika | Microsoft Excel | Test | Základní matematické funkce + grafy |
Matematika | Trojúhelník. |
Rovnostranný trojúhelník. Vlastnosti,konstrukce. |
|
My ve světě | Charakter | složky charakteru | dopisování testu |
Přírodopis | Houby | V tomto týdnu se zaměříme na plísně. Nejdříve založíme experiment. Následně si vysvětlíme, jaký význam mají plísně pro člověka. | |
Výtvarná výchova | "Měsíce" - ilustrace ( dokončení práce) | "Měsíce" - ilustrace ( dokončení práce) | Pomůcky: Čtvrtka A4, tužka, pero, tuš / inkoust |