Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kristýna Jakešová:
Comparative and superlative adjectives Ladislava Valečková: How questions - Unit 5A |
Kristýna Jakešová:
G: making comparatives and superlatives SB 58-61, WB 47-49 Ladislava Valečková: SB - p. 56,57 Wb - p. 44,45 |
|
Český jazyk | G: Zájmena - třídění zájmen podle druhů, skloňování zájmen přivlastňovacích, všestranný jazykový rozbor S+K: Popis - jazykové prostředky popisu L: Jiří Žáček: Kdo je nejsilnější - práce s textem | G: Zájmena - třídění zájmen podle druhů, skloňování zájmen přivlastňovacích, všestranný jazykový rozbor S+K: Popis - jazykové prostředky popisu L: Jiří Žáček: Kdo je nejsilnější - práce s textem | PDÚ: Hravá čeština str. 46/4 - do sešitu |
Člověk a společnost | Starověké Řecko | Prezentace, učebnice, pracovní sešit | |
Člověk a svět práce | Značka, Produkt, Design | Tvorba plakátů | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | L1.2: Ein Telefongespräch | Lena a Jan spolu telefonují. Práce s textem a poslechem. Konverzační aktivity na probraná témata a slovíčka. | |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | sloveso Gustar - dialogy, školni předměty , str. 42-43 učebnice, str. 23PS | práce ve skupině | |
Fyzika | Fyzikální veličiny | hustota + (kdo nepsal test na převody jednotek délky a objem si ho dopíše) | |
Matematika | Trojúhelník. |
Těžnice. Konstrukce těžnic v různých typech trojúhelníku. Těžiště. |
|
My ve světě | Vlohy, schopnosti, dovednosti | úvod do tématu, základní informace | |
Přírodopis | Houby |
V tomto týdnu se nejprve dozvíme více o kvasinkách. Pokusem zjistíme, co nejvíce působí na jejich růst. Dále si napíšeme opakovací test z celého tématu. |
Test - Houby |
Tělesná výchova | upoly, tanec, míčové hry | 1 | Cvičíme v tělocvičně, bohužel počasí nám nepřeje. |
Výtvarná výchova | Tulipány - volná technika | Tulipány - volná technika | Pomůcky: čtvrtka A4, ostatní dle zvolené techniky |
Zeměpis | Krajinné sféry | Práce s textem, obrázky a mapami, výklad |