Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kristýna Jakešová:
Unit 5B: North and south Dana Kuchaříková: Revision of U4 Test U4 Introduction to U5 |
Kristýna Jakešová:
The weather SB 58 - 59 G: Comparative adjectives WB 46-47 Dana Kuchaříková: Slovní zásoba U4 - celá k testu, U5-A Opakování učiva U4 k testu Test U5 Úvod do U5 |
Dana Kuchaříková:
Úterý - test U4 |
Český jazyk |
JV: Zájmena - přivlastňovací - vztažná - učebnice do str.54 - PS do str. 36 - procvičujeme podstatná jména a přídavná jména - doplňovačky - diktát |
LV: - poezie a próza - lyrika a epika - práce s textem - ukázky |
V úterý si rozdělíme termíny prezentací čtenářských deníků. |
Člověk a společnost | Řecko-perské války | Pojedeme formou pracovního listu a budeme porovnávat hodnověrnost filmů 300 s těmito událostmi | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Hörübungen + Persönlichkeitstest |
dokončení lekce U 32-33 trénujeme poslech a výslovnost PS 20-21 |
pětiminutovka: časování sloves |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk |
Petra Stoklasová:
Výuka neprobíhá Petra Stoklasová: Sloveso gustar, str. 42- 43 - Úvod, Bingo |
Petra Stoklasová:
Den pro třídu Petra Stoklasová: hra Bingo - denní aktivity, |
|
Fyzika | Fyzikální veličiny | hmotnost | |
Informatika | Microsoft Excel | Test | Základní matematické funkce + grafy |
Matematika | Trojúhelník. |
Rovnostranný trojúhelník. Vlastnosti,konstrukce. |
|
My ve světě | Charakter | složky charakteru | dopisování testu |
Přírodopis | Houby |
V tomto týdnu se nejprve zaměříme na plísně. V první řadě založíme experiment. Následně si vysvětlíme, jaký význam mají plísně pro člověka. Dále se budeme věnovat rozpoznávání kloboukatých hub. |
|
Zeměpis | život v oceánech a opakování |
život v oceánech opakování téma: biosféra + test (pá) |