Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kristýna Jakešová:
Comparative and superlative adjectives Dana Kuchaříková: Introduction to U5 The world My country "how" questions |
Kristýna Jakešová:
G: making comparatives and superlatives SB 58-61, WB 47-49 Dana Kuchaříková: Slovní zásoba U5-A Rozbor a oprava testu z U4 Úvod do U5 My world, my country - práce s textem Otázky s "how" |
|
Český jazyk |
JV: Slovní druhy Zájmena Skloňování zájmen Po - písemná práce na zájmena |
LV: Prezentace čtenářských deníků podle zadaných kriterií 21.3. Karel Klára Emma Kája Matěj Šimon Ruslan |
Kriteria: 1. Splnění tématu podle zadaných kriterií prezentace čtenářských deníků ( název díla, autor, ilustrátor, stručně obsah, ukázka, hodnocení a doporučení knihy) 2. Kritéria mluvního projevu (spisovný jazyk, postoj a mimika, oční kontakt s publikem, přiměřená hlasitost, nacvičená četba vybrané ukázky) Odevzdáváme čtenářské deníky, kdo tak ještě neučinil Čtenářský deník na březen: 1 pohádka klasická 1 pohádka moderní Odevzdáváme v pondělí 31.3-. |
Člověk a společnost | Helénské období a Alexandr Makedonský | Výklad a pracovní list | |
Člověk a svět práce | Vodní lovy | V tomto týdnu vyrazíme ven a budeme lovit vodní bezobratlé. Dále vezmeme vzorek vody z lovné lokality a budeme jej mikroskopovat. | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Wiederholungstest + Lektion 1.3 |
opakovací test z lekce 1.2 (mögen, časování sloves, doplnění do vět, přídavná jména, slovíčka, ..) úvod do nové lekce 1. 3: Wir sind der Globus (časujeme slovesa ve všech osobách), nová slovesa: filmen, programmieren, ... PS 22-23 |
|
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | Opakování sloves denní rutiny sloveso Gustar str. 43 | práce s videem, skupinová práce | |
Fyzika | Fyzikální jednotky | Opakování | |
Matematika | Trojúhelník. |
Těžnice. Konstrukce těžnic v různých typech trojúhelníku. Těžiště. |
|
My ve světě | Vlohy, schopnosti, dovednosti | úvod do tématu, základní informace | |
Přírodopis | Houby |
V tomto týdnu se nejprve dozvíme více o kvasinkách. Pokusem zjistíme, co nejvíce působí na jejich růst. Dále si napíšeme opakovací test z celého tématu. |
Test - Houby |
Tělesná výchova | upoly, tanec, míčové hry | 1 | Cvičíme v tělocvičně, bohužel počasí nám nepřeje. |
Výtvarná výchova |
Velikonoce velikonoční výzdoba |
Hodnocení a sebehodnocení projektů: Restaurátorství Masopust |
Podle zájmu sledujme fotogalerii třídy |
Zeměpis | Krajiny |
Jak se mění krajina kolem nás? pracovní listy |