Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 1, lesson 3,4 slovní zásoba - nácvik (tiger, crocodille, zebra, lion, monkey, snake) procvičování věty Can you see..... |
konverzační hra otázka a odpověď Can you see písnička procvičování slovní zásoby |
|
Český jazyk |
český jazyk: věta a druhy vět psaní: píšeme věty písanka 26-30 |
český jazyk: stavba věty, psaní vět - velká a malá písmena. Druhy vět. znaménka na konci Učebnice 12-17 cvičebnice 8-11 psaní: píšeme věty, v písance písmena q,Q a w,W |
|
Člověk a práce | Podzimní paleta | Tvorba z přírodnin | |
Člověk a svět |
Barbora Králová:
Opakování učiva z 1. ročníku. Petra Kučerová: Dopravní značky, cestování, mapa |
Petra Kučerová:
značky v okolí školy co značky znamenají, jak se čte v mapě |
Barbora Králová:
V úterý 24.9. budou děti psát vstupní test z ČaS. |
Hudební výchova | Zakládáme zpěvníček | píseň Barbora píše z tábora | |
Matematika |
číslice do 20, číselná řada a psaní číslic sčítáme a odčítáme do 15 |
číslice do 20, číselná řada a psaní číslic sčítáme a odčítáme do 15 |
|
Tělesná výchova |
neleníme v zeleni aneb cvičení v lese míčové hry |
neleníme v zeleni aneb cvičení v lese míčové hry |
|
Výběrový seminář |
Ivana Nachlingerová:
Tvořivá dramatika: úvod do semináře Barbora Králová: Tvořivé psaní - psaní vlastního příběhu na libovolné téma. |
Ivana Nachlingerová:
Tvorba pravidel, hry se jmény a rytmem |