Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 1, lesson 5,6 otázka s can Can you see me? Can tiger fly? |
procvičování a upevňování slovní zásoby kladná věta s Can I can see.... příběh a dramatizace příběhu v učebnici |
|
Český jazyk |
Barbora Králová:
Tvůrčí psaní - úprava textu, který žáci napsali předešlou hodinu Petra Kučerová: čtení: čtení o sv. Václavovi učebnice str. 12-17, pracovní sešit str do str 11 písanka: rozdáme si novou písanku č. 1 |
Barbora Králová:
čtení vlastního textu a následná úprava Petra Kučerová: čtení: čteme o sv. Václavovi, čtení o Uspěchaném autíčku, čtení v učebnici psaní: opis vět, práce s písankou |
|
Člověk a práce | Centra aktivit | skupinová práce | |
Člověk a svět |
cesta do školy - jak vypadá mapa, co nám ukazuje co znamenají značky jak se chovat bezpečně na ulici při chůzi a na kole |
ukazujeme si v mapě jak jezdí auta podle značek řešení dopravních situací na pracovním listě bezpečnost při cestě ze a do školy |
|
Hudební výchova | nová písnička na téma knížky |
poslech písně, nácvik písně její nalepení do zpěvníčku a ilustrace |
|
Matematika |
sčítáme a odčítáme do 25 učebnice str 14-17 |
Hadi, parkety, děda lesoň, pavučiny, | |
Tělesná výchova |
míčové hry štafety kruhový trénink s nářadím |
míčové hry štafety kruhový trénink s nářadím |
|
Výběrový seminář |
Monika Výborná:
Hodinka s češtinou - čtení: Nácvik plynulého čtení, čtení s porozuměním. Jarmila Čížková: Procvičování sčítání a odčítání do 20, hledání dvojic číslo symbol, strategická logická hra Ivana Nachlingerová: Tvořivá dramatika: Jak se vyjádřit beze slov? |
Monika Výborná:
Hlasité čtení společně. Samostatné vypracování odpovědí na základě porozumění textu. Jarmila Čížková: Bingo, domino - společné aktivity Hra Jedovatá fazole - tříčlenné skupiny Ivana Nachlingerová: Pantomimické hry a hádanky |
|
Výtvarná výchova | Centra aktivit | skupinová práce |