Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 5 review and exam, start of new unit 7 - introduction to recycling, new vocabulary, materials e.g. aluminium, copper, wool. Grammar - so do I/neither do I, used to + didn't use to - postcards, natural disaster projects, trip to CAMP | Unit 5 review and exam, start of new unit 7 - introduction to recycling, new vocabulary, materials e.g. aluminium, copper, wool. Grammar - so do I/neither do I, used to + didn't use to - postcards, natural disaster projects, trip to CAMP | |
Český jazyk |
Petra Kohoutová:
M: Zájmena Ludmila Šťástková: LV-dobrodružné příběhy S-pracovní postup |
Petra Kohoutová:
M:Skloňování zájmen Ludmila Šťástková: LV-Karel May-western, Jules Verne vědecko -fantastická literatura S-postup při přípravě jídla |
|
Člověk a společnost | Antické Řecko | Probrání nejstaršího období antického Řecka | |
Člověk a svět práce | Mikroskopování | V tomot týdnu budeme mikroskopovat založený senný nálev. | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Einheit 3 Meine Freunde | Tvoříme věty s gern/am liebsten. Vysvětlíme si gramatiku sein/ihr. | Po- pětiminutovka (Adjektive) |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | el verbo gustar, frases fáciles | trabajo en grupo | |
Fyzika | Magnety | Pokud možno donést si s sebou do hodiny magnet. | |
Matematika | Trojúhelník | Opakování - střední příčky, těžnice, výšky, osy stran a osy úhlů. Shodnost trojúhelníků, věty sss, sus, usu. Pracovní sešit s. 227-233 (vybrané příklady). | Pondělní písemka: rýsování trojúhelníků, středních příček a těžnic. |
Přírodní vědy | Photosynthesizers | Covering Cyanobacteria +algae, and trees | |
Přírodopis | Velikonoční prázdniny | Hodina odpadá. | |
Tělesná výchova | Házená |
- herní činnosti jednotlivce - ve dvojicích (nahrávka, příjem) - trojtakt - střela hra |
|
Výtvarná výchova | Komix | Dokončování prací | |
Základy společenských věd | nevyučuje se | Velikonoční prázdniny | |
Zeměpis | Opakování litosféra | Společné opakování a následně test na litosféru |