Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 5 review and exam, start of new unit 7 - introduction to recycling, new vocabulary, materials e.g. aluminium, copper, wool. Grammar - so do I/neither do I, used to + didn't use to - postcards, natural disaster projects, trip to CAMP | Unit 5 review and exam, start of new unit 7 - introduction to recycling, new vocabulary, materials e.g. aluminium, copper, wool. Grammar - so do I/neither do I, used to + didn't use to - postcards, natural disaster projects, trip to CAMP | |
Český jazyk |
S- hodina se nekoná LV- detektivní a hororové příběhy |
S-velikonoční prázdniny LV-Jaroslav Foglar, Roberto Santiago, Michael Dahl |
|
Člověk a společnost | Řecko městské státy | Podrobněji se podíváme na Homérské období možná i na Athény a Spartu | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | E3 - Meine Freunde | Tvoříme věty s sein/ihr, gern/am liebsten. Začínáme opakovat lekci 3. | |
Matematika | Trojúhelník | Shodnost trojúhelníků, věty sss, sus, usu. Trojúhelníková nerovnost. Pracovní sešit s. 233-344 (vybrané příklady). | Do hodin si noste rýsovací potřeby. Sledujte Google classroom - zvláště ti, co chybí. |
Přírodní vědy | Photosynthesizers | Covering Cyanobacteria +algae, and trees | |
Základy společenských věd | Bullying - summary | Hodnocená práce - souhrn tématu | |
Zeměpis | Test-Litosféra a začátek nové látky | Napíšeme si slibovaný test na Litosféru a následně začneme Hydrosféru |