Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Český jazyk |
Ludmila Šťástková:
LV-dobrodružné příběhy z pravěku S-vypravování Petra Kohoutová: M: Číslovky, slovesa |
Ludmila Šťástková:
LV-Eduard Štorch Lovci mamutů-referát + ukázka z filmu S-veselý příběh Petra Kohoutová: M: Druhy a skloňování číslovek, mluvnické kategorie sloves |
Ludmila Šťástková:
Připomínám zápis do čtenářského deníku. |
Člověk a společnost | Zánik antického Řecka | Společně probereme konec antického Řecka a zaměříme se na kulturu ze které čerpáme do dnešních dob | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Einheit 4 - Schule, Schule ... | Dokončíme lekci 3 a začneme s lekcí 4. Nabereme novou slovní zásobu (téma: škola). | opakovací test z lekce 3 (pondělí) |
Matematika | Trojúhelník | Jednoduché i složitější konstrukce trojúhelníků. Kružnice opsaná a vepsaná trojúhelníku. Pracovní sešit s. 234-237 (vybrané příklady). | Pondělní písemka: trojúhelníková nerovnost, konstrukce trojúhelníků užitím vět sss, sus, usu. |
Přírodopis | Žahavci | V tomto týdnu se podíváme na jednotlivé skupiny žahavců. Uvedeme si jejich stavbu a charakteristické vlastnosti. | |
Tělesná výchova |
Jakub Cupal:
Atletika, fotbal / softball Ondřej Zadrobílek: Atletika - sprinty |
Jakub Cupal:
1 Ondřej Zadrobílek: nízký start z bloků měřené časy na 60m |
Jakub Cupal:
Tepláková souprava, triko, šortky, běžecká obuv( ne kotníčková nebo Buffy), láhev s pitím! |
Výtvarná výchova | Svět v pohybu během ročních období | Projekt: Zkrášlujeme podchody na Sofijském náměstí | |
Základy společenských věd | Helping others | SMART plan - tvorba a příprava projektu POMOZME OSTATNÍM | |
Zeměpis | Procvičování hydrologie | Budeme pokračovat v procvičování hydrologie a rozšiřovat znalosti v této oblasti |