Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Český jazyk |
Petra Kohoutová:
M: Slovesa Ludmila Šťástková: LV- Humoristická literatura S-vypravování |
Petra Kohoutová:
M: Mluvnické kategorie sloves Ludmila Šťástková: LV- historie zábavné funkce literatury-první autoři S-Můj veselý příběh |
Ludmila Šťástková:
Připomínám referát o ukázce Tři muži ve člunu, Jak jsme hráli na tichou poštu, Kdo s koho |
Člověk a společnost | Olympiáda a opakování | Dokončíme antické Řecko a v pátek si napíšeme opakování | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Einheit 4 - Schule, Schule | Vysvětlíme si použití neurčitých členů a budeme je používat ve větách. | |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | TEST Unidad 3 - 5.5. |
1- Časování pravidelných a nepravidelných sloves 2. Hodiny 3. Slovní zásoba U3 - předměty 4. 10 vět o sobě plus gustos- Me gusta x no me gusta |
|
Matematika | Trojúhelník | Opakování učiva o trojúhelníku. Kružnice opsaná a vepsaná. Mnohoúhelníky. Pracovní sešit s. 237-239 (vybrané příklady). | Písemka tento týden nebude. Komu nějaký test chybí, dopíše si jej v úterý, popř. ve středu. |
Přírodopis | Žahavci | V tomot týdnu si zopakujeme nabyté znalosti o žahavcích testem. Dále otevřeme nové téma Ploštěnci. | Test - žahavci |
Tělesná výchova | Atletika | sprint 60 m z nízkého startu (z bloků) | |
Výtvarná výchova | Svět v pohybu během ročních období | Projekt: Zkrášlujeme podchody na Sofijském náměstí | |
Základy společenských věd | SMART plan, helping others | Diskuze nad dobrovolnickými aktivitami | |
Zeměpis | Dokončení Hydrosféra | Nejdříve si procvičíme znalosti o hydrosféře a když to půjde, tak se podíváme na zajímavé hydrologické jevy. |