Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Český jazyk |
Ludmila Šťástková:
LV- Humoristická literatura Petra Kohoutová: M: Slovesa |
Ludmila Šťástková:
LV- Humoristická literatura psaná prózou a poezií-referáty a práce s ukázkami Pracovní list Petra Kohoutová: M: Mluvnické kategorie sloves |
Ludmila Šťástková:
Referáty: Zapeklitá záhada, Fňokurky, Strom s červenými kuličkami, Pes a Horymír |
Člověk a společnost | Starověký Řím | Po dokončení Řecka začneme poslední antický stát letošního školního roku Řím | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Einheit 4 - Schule, Schule | Tvoříme věty s neurčitými členy, mluvíme v celých větách. | |
Matematika | Krychle a kvádr | Trojúhelník - shrnutí učiva. Úvod do geometrie v prostoru. Krychle a kvádr - vrcholy, hrany, stěny, stěnové a tělesové úhlopříčky. Konstrukce krychle a kvádru ve volném rovnoběžném promítání. Pracovní sešit s. 188-189 (vybrané příklady). | Písemka tento týden nebude. Komu nějaký test chybí, dopíše si jej ve středu, popř. v pátek. |
Přírodopis | Ploštěnci | V tomto týdnu budeme pracovat ve čtyřech centrech aktivit a dozvíme se vše důležité o ploštěncích. | |
Výtvarná výchova | Svět v pohybu během ročních období | Projekt: Zkrášlujeme podchody na Sofijském náměstí | |
Základy společenských věd |
Helping others Disabled people |
Zpětná vazba na probíhající dobrovolnické aktivity - diskuze Disabled people - úvodní pojmy |
|
Zeměpis | Dokončení hydrosféry | Procvičíme a zopakujeme téma hydrosféra, abychom mohli pokračovat k pedosféře a biosféře |