Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Jana Zachová:
Travel brochure project Grammar: Question tags Speaking activities Zuzana Klain: . |
Jana Zachová:
Tue 9th/Fri 12th - Travel brochure project - school work Zuzana Klain: relative pronouns (SB 48, WB 34) |
Jana Zachová:
Mond 8th - spelling test - irregular verbs - red plus purple group Wed 10th - first conditional quiz (if and will each other kill) |
Český jazyk | G: Skloňování přídavných jmen tvrdých, měkkých a přivlastňovacích S+K: "Moje oblíbená literární postava" - popis LV: Miloš Macourek: "Pavouk" - práce s textem | G: Skloňování přídavných jmen tvrdých, měkkých a přivlastňovacích S+K: "Moje oblíbená literární postava" - popis LV: Miloš Macourek: "Pavouk" - práce s textem | PDÚ: Český jazyk str. 32/1 |
Člověk a společnost | život ve starověkém Egyptě, znalosti Egypťanů | prezentace, výpisky, video | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Das ist Lena | Seznámíme se s Lenou, konverzace o základních tématech při seznamování. | Kartičky na slovíčka ze strany 16, 20,21,22,23. Slovíčka najdeš v učebnici na straně 24 a 25. Pracuj pečlivě, kartičky budu opět hodnotit. |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk |
Test Vocabulario Unidad 2, Prsente regular- libro 41-42, Cuaderno de ejercicios 16 |
trabajo de grupo y en el Cuaderno de ejercicios | |
Fyzika | Fyzikální veličiny | Délka - měření "šuplerou" a ukázka práce s mikrometrem |
Máte -li doma šupleru , poproste rodiče o půjčení. 5-minutovka na převody jednotek délky |
Matematika |
Desetinná čísla Dělitelnost |
Procvičení postupu výpočtu aritmetického průměru s desetinnými čísly - písemně a použitím kalkulačky Opakování znaků dělitelnosti z 5. třídy pro čísla 10,5,2 Odvození znaků dělitelnosti pro čísla 3,9 (využití ciferného součtu), 4,8 Procvičování metody postupného odčítání k určení dělitelnosti čísla zadaným číslem. |
Ve čtvrtek 11.1. v hodině píšeme Kontrolní písemnou práci - Desetinná čísla. Okruhy: Zobrazení des. č. na číselné ose, porovnávání, zaokrouhlování (na desetiny, setiny, tisíciny), pamětné +,-, násobení a dělení 10,100,1000, písemné +,-, násobení a dělení na určení počet desetinných míst se zbytkem, slovní úloha. Termín i okruhy učiva byly sděleny před vánočními prázdninami. |
Přírodopis | Viry | V tomto týdnu si zopakujeme hlavní informace o virech. Čeká nás nejprve video, ve kterém si oprášíme princip fungování viru na příkladu konkrétního virového onemocnění. Následně budeme ověřovat a zapisovat do sešitu tvrzení o virech. | |
Tělesná výchova |
Jakub Cupal:
gymnastika, volejbal, basketbal, gym Jindřich Dušek: Šplh a posilovací cvičení |
Jakub Cupal:
1 Jindřich Dušek: samostatná práce |
Jakub Cupal:
CVICIME v TELOCVICNE! |
Výtvarná výchova | "Moje oblíbená literární postava" - kresba + písmo | "Moje oblíbená literární postava" - kresba + písmo | Pomůcky: čtvrtka A4, pastelky |
Základy společenských věd | Goals | setting 'smart' goals for 2024 |
charged iPads !! GC homework due Wed |
Zeměpis |
horotvorný proces vnější činitelé a) Působení vody b) Působení větru c) Působení teploty d) Působení rostlin e) Působení činnosti člověka |
a) Působení vody b) Působení větru c) Působení teploty d) Působení rostlin e) Působení činnosti člověka |
2. hodinu - test sopky a horotvorný proces |