Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Past tenses Murder in the library |
Procvičování rozdílů v použití minulého času prostého a průběhového - učebnice str 35, pracovní sešit str 27, pracovní listy Práce s textem MURDER IN THE LIBRARY- učebnice str 36, slovní zásoba lekce 3C - viz seznam v zadní části pracovního sešitu |
|
Český jazyk |
Slovesa - podmiň. způsob, rod činný a trpný, opakování pravopisu SL - Charakteristika postavy LV - básnické prostředky (metafora, metonymie, epiteton) |
Práce s textem | V úterý 21.1. - pravopis. cvičení na shodu přísudku s podmětem (koncovky sloves v minulém čase) |
Člověk a společnost |
Středověké univerzity Vznik a funkce středověkých měst |
Středověké univerzity a rozvoj vzdělanosti ve středověku, funkce univerzit, významné středověké univerzity a jejich dělení, výuky na středověkých univerzitách Vznik a funkce středověkých měst - druhy měst a jejich zakladatelé, městská práva a povinnosti, obchodní města |
|
Člověk a svět práce | Kresba podle reality | - dokončení malby/ kresby dle fotografií | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Lektion 2. 2 |
Farben (barvy) časování sloves haben a sein, vlastnosti |
|
Fyzika | Síla- posuvné účinky, pohybové zákony | Praktické vyvození souvislostí mezi velikostí síly a rychlostí tělesa, brzdné síly | Do hodiny je nutná kulička( kovová nebo skleněná nebo gumová......) a pravítko |
Matematika |
Zlomky Trojúhelník |
Procvičování početních operací a odstraňování slož. zlomků Věty o shodnosti trojúhelníků a konstrukce podle nich |
NUTNÉ rýsovací potřeby |
My ve světě | Majority a minority |
Menšiny v naší společnosti - úvod do tématu, definování menšin a jejich typy Národnostní menšiny na našem území, jejich zvyky a tradice |
|
Přírodopis | Plazi - důležité skupiny | Žáci si ve skupinkách rozdělí jednotlivé skupiny plazů dle vlastního výběru a poté si připraví formu, kterou danou skupinu s důležitou charakteristikou a zástupci představí v další hodině třídě. |
Vzhledem k povaze tématu bude nejlepší, pokud budou žáci vytvářet prezentace na školních počítačích nebo je možnost i formou posterů, nicméně na ty je třeba si přinést čtvrtku o velikosti alespoň A3. Zdrojem informací bude zejména učebnice, proto by ji měli mít všichni s sebou! |