Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
:
unit 2 vocab test + unit 3 culture Tomáš Stehno: A-AN-SOME Mut goes shopping HOW MUCH-HOW MANY |
:
unit 2 vocab test + unit 3 culture Tomáš Stehno: Opakování a procvičování použití členů A-AN-SOME - pracovní sešit str 37, pracovní listy ¨práce s textem MUT GOES SHOPPING - učebnice str 48, slovní zásoba lekce 3C - viz seznam v zadní části pracovního sešitu Otázka na množství - HOW MUCH-HOW MANY - počitatelnost a nepočitatelnost - učebnice str 49, pracovní sešit str 38 |
Tomáš Stehno:
20.3 - prověrka - A-SOME-THE, počitatelná a nepočitatelná podstatná jména |
Český jazyk | G: Slovesa - mluvnické kategorie (osoba, číslo, čas, způsob), podmiňovací způsob přítomný a minulý L+S+K: Práce s textem III" - rozbor testu | G: Slovesa - mluvnické kategorie (osoba, číslo, čas, způsob), podmiňovací způsob přítomný a minulý L+S+K: Práce s textem III" - rozbor testu | |
Člověk a společnost | Starověké Řecko | Athény v době Periklově, Peloponéská válka | |
Člověk a svět práce | Mikroskopování |
V tomto týdnu nejdříve vyrazíme do terénu a připravíme si mechový nálev. Dále budeme mikroskopovat připravený senný nálev z minulé hodiny a porovnávat živočichy, které zde nalezneme s živočichy z mechového nálevu. |
|
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Modul 1.3 | slovosled ve větě (oznamovací věta i otázka), čísla | |
Fyzika | Projekt o škodlivosti kouření | Projekt o škodlivosti kouření | |
Matematika | Pojem úhel | Použití úhlů kolem nás | Viz pracovní sešit č.2 str.127-129 |
My ve světě | Emoce | vznik emocí, druhy emocí | |
Přírodopis |
Žahavci Ploštěnci |
V tomto týdnu si nejprve zopakujeme nabyté znalosti o žahavcích testem. Dále se zaměříme na ploštěnce. Ukážeme si, jací živočichové do této skupiny patří a zapíšeme si jejich charakteristické znaky do sešitu. |
Test - žahavci |
Tělesná výchova |
Jindřich Dušek:
Šplh Ondřej Zadrobílek: Volejbal |
Jindřich Dušek:
Šplh Ondřej Zadrobílek: herní činnosti ve dvojicích hra |
Ondřej Zadrobílek:
supl |
Výtvarná výchova | Dárky pro budoucí prvňáčky | Dárky pro budoucí prvňáčky | Pomůcky: barevné papíry, špejle, lepidlo, nůžky |
Zeměpis |
Voda na pevnině oceány |
supl - úkol zadán v GC (zápis do sešitu) a na mailu |