Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Tomáš Stehno:
Comparative : unit 3 vocab quiz holidays + finish listening, review quiz, spelling/vocab test, start student lesson projects |
Tomáš Stehno:
Stupňování přídavných jmen - 2.stupeň - učebnice str 58-59, pracovní sešit str 46-47, pracovní listy : unit 3 vocab quiz holidays + finish listening, review quiz, spelling/vocab test, start student lesson projects |
Tomáš Stehno:
24.4 - prověrka - otázky HOW HIGH-DEEP-LONG,.... |
Český jazyk | G: Skladba - grafické znázornění stavby věty jednoduché, rozvíjející větné členy, skladební dvojice, všestranný jazykový rozbor L+S+K: V. Nezval: Řeka - práce s textem | G: Skladba - grafické znázornění stavby věty jednoduché, rozvíjející větné členy, skladební dvojice, všestranný jazykový rozbor L+S+K: V. Nezval: Řeka - práce s textem | PDÚ: ČJ str. 74/2 |
Člověk a společnost | Starověký Řím | Řím v době královské, Římské republika - státní zřízení | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Lektion 1. 3 |
Länder, Sprachen, Nationalitäten, Verb "sprechen" |
|
Další cizí jazyk - Španělský jazyk |
Učebnice 42-43, PS PS 23-24 školní předměty |
práce v PS, konverzace | |
Fyzika | Důsledky difúze |
Pokusy a vysvětlení, Referáty |
|
Matematika | Konstrukce úhlů bez úhloměru | Trénink konstrukcí | Viz prac.sešit č.2 |
My ve světě | Rodina | funkce rodiny, historický vývoj rodiny | |
Přírodopis | Měkkýši | V tomto týdnu nejprve vyrazíme do přírody. Budeme hledat české zástupce měkkýšů a ukážeme si na nich jejich hlavní znaky. V další hodině si zapíšeme charakteristiku měkkýšů do sešitu. | |
Tělesná výchova | Dynamika běhů | Dynamika běhů | |
Výtvarná výchova | "Pole snů" - emocionální působení tvarů a barev, dokončení práce | "Pole snů" - emocionální působení tvarů a barev, dokončení práce | Pomůcky: čtvrtka A3, tempery, ploché štětce, kelímek na vodu, paleta, hadřík |