Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Český jazyk |
M: Slovesa L: České národní obrození S: Vypravování |
M: Slovesný vid L: Představitelé ČNO, charakteristika jednotlivých fází S: Tvůrčí psaní |
|
Chemie | PSP, skupiny, prvky |
Ut- prezentace na zadané skupiny PSP ČT- prezentace na zadané skupiny PSP |
|
Člověk a společnost | Opakování na test vzniku USA, poté začneme s politickými směry | pracovní list, tvorba referátu ve skupinách | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | L2: Wohin gehen die Leute? | Procvičíme si konverzaci a gramatiku - kam kdo jde. Náš týdenní program. Dialogy - co děláš odpoledne? | |
Fyzika | Práce, výkon | společný projekt | |
Matematika | Lineární rovnice | Úvod do rovnic. Pojem "lineární rovnice". | V pondělí budeme psát souhrnný test na výrazy. Vzorové příklady jsou na Google classroom. |
Přírodní vědy |
optics and Optical devices |
Describes optical instruments. Build a simple model of an optical instrument. |
|
Přírodopis | Vývoj člověka |
V tomto týdnu si nejprve zopakujeme vše důležité pomocí gradovaných otázek. Následně si napíšeme opakovací test. |
Test - vývoj člověka |
Tělesná výchova |
Jakub Cupal:
šplh tyč / lano, basketbal, florbal Ondřej Zadrobílek: Šplh |
Jakub Cupal:
1 Ondřej Zadrobílek: Šplh na tyči a laně |
Jakub Cupal:
opět cely týden v tělocvičně, šortky, triko, sportovní obuv, bez šperků a žvýkaček! |
Výtvarná výchova | Dokončování prací | Oko, desková hra | |
Základy společenských věd | Philosphpers and economists in 19th century | Prezentace žákovských prací na jednotlivé osobnosti | 16.1 - všechny skupiny jsou připraveny prezentovat |