Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Veronique Beyls:
u3: Speaking part 3 + Writing a story Dana Kuchaříková: Past perfect simple and continuous |
Veronique Beyls:
u3: Speaking part 3 + Writing a story Dana Kuchaříková: Past perfect simple and continuous |
Dana Kuchaříková:
Úterý/středa - test na past simple x past continuous |
Chemie | PSP, skupiny, prvky |
út - prezentace plakátů čt - prezetnace plakátů |
|
Člověk a společnost | Novověk | Průmyslová revoluce | |
Člověk a svět práce | Zaměstnání | dělení zaměstnání, trh práce | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Wie komme ich ...? | rozdíl mezi slovesy se 3. a 4. pádem (sitzen x setzen, liegen x legen, stehen x stellen, hängen x hängen) + předložka für | pondělí: pětiminutovka na 4. pád |
Fyzika | Práce / výkon | Dokončení projektu - práce / výkon | Ohodnocení projektu, nutné aby byl vložen do konce týdne do Classroom, prezentace před třídou bude dobrovolná. |
Matematika | Algebra | Algebraické vzorce, jejich znění a aplikace | V pondělí písemka formou kahoot na jednoduché násobení a dělení. Projděte si své úvodní stránky v pracovní sešitu na toto téma. |
Přírodní vědy |
optics and Optical devices |
Describes optical instruments. Build a simple model of an optical instrument. |
|
Přírodopis | Kosterní soustava - části kostry | studenti se rozdělí do skupinek, v nichž budou zpracovávat libovolnou formou představení a vysvětlení své části kostry - jaké kosti jsou přítomny, jak spolu interagují, jak jsou spojeny, jaký umožňují pohyb |
protože forma je na žácích, mohou zvolit k tvorbě buď své ipady, školní počítače nebo vyrábět postery ručně (bude potřeba přinést si čtvrtky o velikosti A3 Zdrojem informací bude zejména učebnice, proto by ji měli mít všichni s sebou! |
Výtvarná výchova | Elementy | Oheň - Mozaika | |
Základy společenských věd | Children rights | Úmluva o právech dítěte - seznámení s dokumentem, rozbor prvních článků Úmluvy |