Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Veronique Beyls:
U3 - Speaking (discussion & decision) Dana Kuchaříková: Past simple x past continuous Used to |
Veronique Beyls:
U3 - Speaking (discussion & decision) Dana Kuchaříková: Past simple x past continuous Used to |
Veronique Beyls:
Test Vocabulary p33 + notes (14 or 15th January) |
Chemie | PSP, skupiny, prvky |
Út - dodělání plakátů Čt - test na značky prvků - prezentace plakátů |
|
Člověk a společnost | Novověk | Velká francouzská revoluce - společné opakování, emancipace národů | |
Člověk a svět práce | Zaměstnání | dělení zaměstnání, trh práce | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Einheit 2: Wie komme ich …? | předložky se 4. pádem, sloveso gehen/ fahren + zeměpisné názvy | |
Fyzika | Práce, výkon | společný projekt | |
Matematika | Násobení a dělení výrazů, algebraické vzorce | Práce se vzorci, správné použití | V pondělí písemná práce na základní úpravu výrazů, doporučuju projít v pracovním sešitě stránku 108. |
Přírodní vědy |
optics and Optical devices |
Describes optical instruments. Build a simple model of an optical instrument. |
|
Přírodopis | Kosterní soustava |
- Aktivizační aktivita - kam patří která kost - Úvod do kostry - vývoj, růst, typy, spojení... |
|
Tělesná výchova |
Jakub Cupal:
šplh tyč / lano, basketbal, florbal Ondřej Zadrobílek: Šplh |
Jakub Cupal:
1 Ondřej Zadrobílek: Šplh na tyči a laně |
Jakub Cupal:
opět cely týden v tělocvičně, šortky, triko, sportovní obuv, bez šperků a žvýkaček! |
Výtvarná výchova | Elementy - Oheň | Mozaika | |
Základy společenských věd | Philosphpers and economists in 19th century | Prezentace žákovských prací na jednotlivé osobnosti | 16.1 - všechny skupiny jsou připraveny prezentovat |
Zeměpis | Cestujeme Evropou | Příprava na projekt cestujeme Evropou |