Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Ladislava Valečková:
Unit 3 test, Unit 4A - London Dana Kuchaříková: Introduction to U4 |
Ladislava Valečková:
TB - p. 44 WB - p. 34 Dana Kuchaříková: Slovní zásoba U4-A Rozbor a oprava testu U3 Úvod do 4. lekce |
|
Český jazyk |
Věta jednočlenná a dvojčlenná Charakteristika |
Věta jednočlenná a dvojčlenná Charakteristika |
Pondělí - test na práci s textem |
Člověk a práce | prezentace | prezentace | |
Člověk a společnost | důsledky husitského hnutí | prezentace, výpisky, video | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | L7: Wo und wann? | Pustíme se do nové lekce, co nás čeká. Gramatika otázka kde?plus 3. pád - Wo? plus Dativ. | |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | Las frecuencias, PS 52, Pg. 88-89 | descripción de mi tiempo libre | |
Fyzika | Pascalův zákon, hydraulická zařízení | animace, modelové příklady, vysvětlování | |
Hudební výchova | zpěv | zpěv | |
Matematika |
Souhrnný test na zlomky Procenta |
Procenta- úvod Vztah mezi procenty, zlomky a desetinnými čísly Trojúhelníková skládanka do dvojic- přiřazování procent a zlomků Procento, základ, procentová část Jednodušší výpočty s procenty, odvození přes jedno procento PS 3. díl str. 205 - 206 (vybrané úlohy) uč. str. 69 - 72 (vybrané úlohy) |
pondělí 26.2. - souhrnný test na zlomky (na celou hodinu), s sebou pravítko, tužku |
My ve světě | sebeprezentace | sebeprezentace | |
Přírodopis | zástupci plazů | zpracování 1-2 zástupců z různých skupin plazů podle zadání, tvorba "třídního atlasu plazů" | |
Tělesná výchova |
Jakub Cupal:
gymnastika / atletika, basketbal / házená / volejbal Ondřej Zadrobílek: překážková dráha |
Jakub Cupal:
1 Ondřej Zadrobílek: cvičení na stanovištích zaměřených na koordinaci a sílu. S meziklusem |
Jakub Cupal:
Do 12 v tělocvičně, od 12 na hřišti. Každý se pečlivě připraví na danou hodinu! |
Výtvarná výchova | Realizace vlastní hry | - Design hry, pravidla hry, obal hry | |
Zeměpis | Jižní Asie | práce s informacemi, mapy |