Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | holiday activities and unit 4 | holiday activities and unit 4 | |
Český jazyk | G - Podstatná jména (skloňování podle vzorů, zvláštnosti ve skloňování), shoda přísudku s podmětem LV+S+K - Generální zkouška vánočního programu | G - Podstatná jména (skloňování podle vzorů, zvláštnosti ve skloňování), shoda přísudku s podmětem LV+S+K - Generální zkouška vánočního programu | PDÚ: PS str. 12, 13, 14 |
Člověk a společnost |
Opakování Byzanc formou skupinové práce |
Nejdříve si napíšeme opakování a následně se zaměříme na Byzanc | |
Člověk a svět práce | Síla a její charakteristika | Demonstrace sil.účinků | Donést vypočtené příklady - viz zadání z minulé hodiny |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | L6: Was fotografiert Dirk? | Tvoříme věty se 4. pádem neurčitého členu. Procvičení nové gramatiky na konkrétních příkladech. | |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | libro de ejercicios 45-46, los demostrativos . introducción | actividades online, cuadernode ejercicios | |
Matematika | Smíšené číslo, počítání se smíšeným číslem | pracovní sešit | |
Tělesná výchova | Gymnastika, hry | 1 | Sportovni obleceni a obuv do haly. SLUSNE CHOVANI a KLADNY pristup k ucivu. |
Výtvarná výchova | "Vládce zimy" - dokončení práce | "Vládce zimy" - dokončení práce (volná technika) | Pomůcky: dle zvolené techniky, čtvrtka A3 |
Základy společenských věd | Polytheistic religions | Group presentations | |
Zeměpis |
Viera Lukáčová:
Zeměpis: Test a obyvatelstvo Ameriky Přírodopis: Ryby - opakování a příprava na test Ondřej Zadrobílek: Kruhový trénink |
Viera Lukáčová:
Zeměpis: Po testu se pustíme do nového tématu - obyvatelstvo Ameriky. Přírodopis: Ryby - opakování učiva (i pomocí kahootu), příprava na test Ondřej Zadrobílek: posilování vahou vlastního těla kruhový trénink se stanovišti střídaní svalových partií |
Viera Lukáčová:
Ve středu test: Amerika -podnebí, klimadiagramy, přírodní krajiny. Pozn. není potřeba se učit všechna zvířata a rostliny dle přírodních krajin z naší myšlenkové mapy, stačí 1-2 příklady. |