Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Marie Horčičková:
Shrnutí 8. lekce Kenneth Arnold: unit 8, in-class writing |
Marie Horčičková:
Čtení s por. Naše tělo Poslech s por. Kenneth Arnold: unit 8, in-class writing |
|
Český jazyk | G: Druhy vedlejších vět, nahrazování větného členu větou vedlejší a opačně, všestranný jazykový rozbor LV+S+K: "Vyjmenované pohádky" - tvořivé psaní inspirované vyjmenovanými slovy | G: Druhy vedlejších vět, nahrazování větného členu větou vedlejší a opačně, všestranný jazykový rozbor LV+S+K: "Vyjmenované pohádky" - tvořivé psaní inspirované vyjmenovanými slovy | |
Člověk a společnost | Zámořské objevy a nebo náhradní program | Výuka bude uzpůsobena dle počtu žáků ve třídě kvůli přijímacím zkouškám. Pokud bude chybět většina, tak budeme spíše opakovat než pokračovat v novém učivu | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | L8: Wohin fährst du? | Sloveso fahren a jeho použití v praxi. Poslechová a komunikační cvičení. | |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | jueves 19 de abril TEST UNIDAD 7 | trabajo individual | |
Matematika | Trojčlenka | Slovní úlohy | Písemná práce - středová souměrnost, graf přímé / nepřímé úměrnosti. |
Tělesná výchova |
Jakub Cupal:
Atletika - dálka, 60m prek. Ondřej Zadrobílek: Házená |
Jakub Cupal:
1 Ondřej Zadrobílek: herní činnosti jednotlivce - driblink, nahrávka, příjem střela, trojtakt hra |
Jakub Cupal:
Cvičíme na hřišti za každého počasí Tepláková souprava, triko, šortky, běžecká obuv. Láhev s pitím. |
Výtvarná výchova | "Jaro" - mandala (emocionální působení tvarů a barev) | "Jaro" - mandala (emocionální působení tvarů a barev) | Pomůcky: čtvrtka A4/A3, ostatní dle zvolené techniky |
Základy společenských věd | National Character | Is it national character or a stereotype? | |
Zeměpis | Asie - hospodářství | Navážeme na obyvatelstvo a zaměříme se na hlavní rysy asijského hospodářství. |