Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kenneth Arnold:
Micro-teaching presentations Lena Sobczynska: Micro- teaching presentations Daniel Noah: minerals and raw materials |
Kenneth Arnold:
Micro-teaching presentations Lena Sobczynska: Micro- teaching presentations Daniel Noah: Based on relevant sources of information, it will describe the processes leading to the formation of deposits of selected raw materials (oil, coal, natural gas, ores, non-ores, precious stones) and groundwater. |
Kenneth Arnold:
Micro-teaching presentations (due on Monday, 3rd March). Due to the upcoming entrance exams, starting this week, individual reading will become an optional assignment. In April, after the entrance exams, individual reading will resume as usual. |
Chemie | Deriváty uhlovodíků | estery a opakování | |
Člověk a společnost | Konec 2.světové války v Evropě a ve světě |
Osvobozování Evropy, Jaltská konference a její dopady na poválečný svět, pád nacismu v Německu a konec války v Evropě Boje Japonska v Tichomoří, vývoj a použití jaderné zbraně - Hirošima, Nagasaki a konec války ve světě |
4.3 - prověrka - 3+4. fáze 2.světové války, holocaust |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | L7: Die Fotoecke | Práce se textem, nejen o počasí. | |
Fyzika | elektřina | simulace zapojení různých obvodů | |
Matematika | Geometrie v prostoru | Tělesa - procvičování, náročnější příklady. Jehlan. | V pátek si napíše test jen ten, komu nějaký chybí. |
Přírodopis | vnější geologické děje | samostatná práce - zpracování vybraných geologických útvarů ČR do podoby informační tabule (zaměření na vnější geologické faktory, které je zformovaly), práce podle zadaných kritérií (zadáno v GC) | |
Tělesná výchova |
Zora Houdková:
Kruhový trénink. Míčové hry. Jakub Cupal: gymnastika, míčové hry, just dance |
Zora Houdková:
Posilování. Volejbal- přihrávky, hra u sítě, podání. |
Jakub Cupal:
Do 12 cvičíme v hale, od 12 jsme na hřišti. |
Výtvarná výchova | Tvorba květin | - Jarní výzdoba | |
Základy společenských věd | Characters of holocaust |
Zadání samostatné práce - Osobnosti spojené s holocaustem (pachatelé X oběti, přeživší holocaustu) Práce podle kritérií |
Žáci vytváří prezentaci v hodinách, není třeba domácí práce. Vše by měli zvládnout ve škole. |
Zeměpis | Ekologické zemědělství | Rekapitulace poslední hodiny, práce s mapou a propojení s tématem ekologického zemědělství. |