Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Characters - revision Alphabet Animals |
Abeceda; Jména postav; Názvy divokých zvířat Uč. 4 - 5 + 6 PS str. 2 |
Děti si ponechají CD z pracovního sešitu doma, aby se mohly učit a opakovat si písničky a říkanky, které se učíme ve škole. |
Český jazyk |
Alena Kuželíková:
JV:Začátek věty a konec věty.Písmo a abeceda.Plynulé čtení větných celků, tématické čtení k projektům, čtení knihy. LV Prezentace přečtených knih, ilustrace k textu, literární pojmy – autor, ilustrátor. KV, SV : pozdravy Volné psaní, tvůrčí psaní o prožitých prázdninách. Zápis jména, příjmení, adresy bydliště Alena Kuželíková: JV: Opakování tvrdých a měkkých souhlásek a skupin. KV,SV:Opis textů,velká písmena,znaménka na koni vět.Druhy vět. LV: prezentace knih ,které dostali žáci pod stromeček. |
Alena Kuželíková:
Žák správně napíše vlastní jméno, příjmení a adresu, používá velké písmeno na začátku věty a ve jménech, větu ukončí znaménkem. Zvládá základní hygienické návyky spojené se psaním. Alena Kuželíková: Opisování a diktát vět. Společné čtení příběhů. |
Alena Kuželíková:
Uč.zelená 10,11,12,13. Čítanka: str.20,24, |
Člověk a práce | Výroba dopravních značek a dopravních prostředků | Žák vyrobí několik dopravních značek – samostatně i skupinově. | |
Člověk a svět |
Denní režim školního dne, cesta do školy, orientace v okolí školy. Nebezpečí v nejbližším okolí. Důležité instituce (poliklinika, pošta, knihovna, místní úřad, policie). Vstupní prověrka – opakování učiva 1. ročníku |
Pojmenuje rozvržení dne v časových údajích. Chápe význam důležitých institucí v okolí školy |
uč.pracovní sešit str.9,10. |
Hudební výchova |
Poslechové skladby a hudební hádanky. |
Žák zná základy hlasové hygieny (snaží se správně dýchat, artikulovat a uvolněně zpívat). | |
Matematika |
Třídění tvarů Orientace v rovině a prostoru Krychlové stavby. Evidence dat Závislosti a vztahy |
Orientuje se v 2D. Umí stavět jednoduchou krychlovou stavbu dle plánu a zapsat těleso plánem. Orientuje se v kalendáři – den, měsíc, rok |
uč. str.10,11. |
Tělesná výchova |
Míčové a atletické hry. Překážkový běh a hod na cíl, do dálky, cvičení obratnosti na žebřinách |
Dodržuje zásady hygieny a bezpečnosti při pohybových činnostech | |
Výběrový seminář | Rozdělení skupin .Hodina s češtinou. | Děti se seznámí s knihami pro děti. | |
Výtvarná výchova | Kreslení dopravních značek a dopravních prostředků. | Žák vyrobí několik dopravních značek . |