Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Animals; Can you...?; I can../I can´t... |
Názvy divokých zvířat; Věty kladné a záporné + otázky se slovesem CAN Unit 1 - Lessons 2 + 4 Uč. str. 8 +10 PS str. 5 + 7 |
Děti si ponechají CD z pracovního sešitu doma pro samostatné učení a procvičování písniček a říkanek, které se učíme v hodinách (pokud tak ještě neučinily). |
Český jazyk |
Alena Kuželíková:
JV: rozbor vstupní prověrky, vázání písma, psaní vět dle pravidel, druhy vět a slabikování ČT: čtení s porozuměním, zaměření na detail LV: četba z čítanky KV/SV: sebehodnocení za měsíc září Alena Kuželíková: JV: Opakování tvrdých a měkkých souhlásek a skupin. KV,SV:Opis textů,velká písmena,znaménka na koni vět.Druhy vět. LV: prezentace knih ,které dostali žáci pod stromeček. |
Alena Kuželíková:
Rozbor vstupní prověrky, sebehodnocení ČJ učebnice ČJstr. 9,10 Začneme psát v nové Písance pro 2. třídu. Čtení s porozuměním se zaměřením na detail, čtení z čítanky STR.18- Podzim ,str.20 Kouzelná jablka. Alena Kuželíková: Opisování a diktát vět. Společné čtení příběhů. |
Alena Kuželíková:
6.10. Hudební představení :Drum circle II-volné pokračování.Učíme se první 2 hodiny.Pak odcházíme na hudeb. představení . Návrat a vyzvedávání dětí ve 13:45. |
Člověk a práce |
Vystřihování a vytrhávání z papíru. Modelování tvarů ovoce a zeleniny. |
Společné práce v CA. K projektu. |
Děti mohou přinést podzimní plody : dýně ,kdykoliv ,ostatní ovoce ve středu.(aby se nekazilo. Skupiny budou s ovocem pracovat středa a čtvrtek. |
Člověk a svět |
Pozorování změn přírody, vytváření kalendáře přírody. Sledování změn počasí v průběhu roku. |
Rozlišuje druhy ovoce a zeleniny. Rozumí jejich využití a významu pro člověka. |
|
Hudební výchova | Hudební pořad -pátek : Drum circle III.díl,pokračování. | Bubnování a jiné hudební nástroje. |
6.10. HV-pátek -hudební pořad.Navazuje na bubnování z 1. třídy. Učíme se jen první 2 hodiny. |
Matematika |
Rozbor vstupní písemky. Sčítání a odčítání do 30 Porovnávání čísel, větší a menší. Sloní úlohy a zápis odpovědí. |
Opakujeme a docvičujeme podle výsledků vstupních testů. Sčítáme a odčítáme v oboru do 30 i s přechodem přes desítku. Chápeme rovnost a nerovnost i v různých kontextech. |
|
Tělesná výchova |
Běh na krátkou trať. Běhání na hřišti. Orientační běh. Míčové hry. |
Běháme a soutěžíme. |
Během teplého počasí budeme tento týden TV venku. Při zhoršení počasí-TV v tělocvičně. |
Výběrový seminář |
Zahájení VSM. Hodinka s češtinou. Čtení příběhu a porozumění. |
Hlasité čtení a plynulost. | |
Výtvarná výchova |
Vytváří různé odstíny barev – ovoce a zelenina. |
Práce ve skupinách k projektu.CA. |