Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Zvířata ze safari; Sloveso CAN |
Opakování názvů zvířat ze safari; Tvoření kladných a záporných vět a otázek se slovesem CAN (I can see.../ I can´t see.../ Can you...?) Unit 1 Lesson 4+5 Uč. str. 10 - 11 PS str. 7 - 8 |
Žáci si opakují probrané písničky z CD, které bylo přiloženo v PS. Dále si opakují slovíčka z Úvodní a 1. lekce. Zkoušení z písniček a slovní zásoby. |
Český jazyk |
Alena Kuželíková:
Věty podle postoje mluvčího (oznamovací, tázací, přací, rozkazovací), řazení vět .Opis, přepis, diktát slov a vět, psaní podle předlohy – písanka, tvůrčí psaní. Alena Kuželíková: JV: Opakování tvrdých a měkkých souhlásek a skupin. KV,SV:Opis textů,velká písmena,znaménka na koni vět.Druhy vět. LV: prezentace knih ,které dostali žáci pod stromeček. |
Alena Kuželíková:
Čteme texty se správnou intonací.Docvičujeme psaní ,hlavně velká písmena. Alena Kuželíková: Opisování a diktát vět. Společné čtení příběhů. |
Alena Kuželíková:
PS.str.10,11,12 |
Člověk a práce |
Modelování tvarů ovoce a zeleniny. Výroba jednoduchých pokrmů z ovoce. |
Ochutnávka ovoce a zeleniny. | Pokračování z pátku 6.10. |
Člověk a svět | Rostliny – rozdělení stromů (listnaté, jehličnaté, ovocné) a plodů (ovoce, zelenina). | Rozdělujeme stromy na listnaté a jehličnaté. | |
Hudební výchova |
Česká lidová:Běží liška k Táboru -opakování |
PL-slova a obrázky.Nácvik melodie. | CD |
Matematika |
Evidence tabulkou, evidence náhody Závislosti a vztahy, hledání a propojování vztahů. |
Procvičujeme počítání do 20 i s přechodem,zapisujeme do tabule, provádíme evidenci. | uč. str.17,18,19. |
Tělesná výchova |
Kotoul vřed, skoky snožmo. |
Soutěžíme ve skupinách. | |
Výběrový seminář |
VSM-hodinka s češtinou. Čtení s porozuměním. Četba Lotta z Rošťácké ulice. Plynulá četba ,se správnou intonací. |
Hlasité a plynulé čtení. | |
Výtvarná výchova | Barvy podzimu, projekt ZE MĚ MY | Projekt ZE MĚ MY |