Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Happy faces; Parts of face; I´ve got...(noun / + adjective+noun); The five senses |
Opakování názvů částí těla; Procvičování a upevňování vět se slovesem HAVE GOT v 1. os. j. č. (I´ve got) ve spojení s podstatnými jmény nebo přídavnými+podstatnými jmény; Osvojení pěti lidských smyslů a toho, co děláme jednotlivými částmi těla (ruce, uši, pusa, oči a nos); Poslech a hraní příběhu o zdravotních problémech a částech těla Unit 4 Uč. str. 37 - 38 PS str. 32 - 33 |
|
Český jazyk |
Slabikotvorné r,l. Opakování dě,tě,ně,bě,pě,vě. |
Používáme tvrdé a měkké souhlásky. Správně doplňujeme ě. |
Uč. str.58,59,60. |
Člověk a práce | Model lidského těla. |
Tvoříme ve skupinách model led. těla. CA- projekt lidské tělo. |
|
Člověk a svět | Části lid. těla. Vnitřní orgány. | CA- projekt.Pojmenujeme části lid. těla. | Ps str.45,46 |
Hudební výchova | Dechová cvičení.Masopustní písničky. | Poslech CD. | |
Matematika |
Čísla číslice do 100. Sčítání a odčítání do sta. Násobení 4. G:cm,1 metr. |
Počítáme po jedné a po desítkách v oboru do sta. 5ešíme sl- úlohy. Rýsujeme úsečky v cm. |
PS str.11,12,13. |
Tělesná výchova |
Cvičení obratnosti na lavičkách a žebřinách. Zimní sporty. |
Páteční TV venku dle počasí. | |
Výběrový seminář |
Společné čtení Lotta . |
Procvičujeme hlasité a plynulé čtení. | |
Výtvarná výchova |
Proporce lidského těla. |
CA- lidské tělo. |