Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Happy faces, parts of the face, colours; I´ve got...; I´ve got a pink nose / pink ears.; Revision of Unit 4 |
Opakování názvů částí obličeje a barev; Upevňování používání "I´ve got..."; I´ve got + barva + jednotné / množné číslo (a pink face / pink ears); Shrnutí a opakování látky 4. lekce Uč. str. 39 PS str. 34 - 35, str. 67 - 68 |
|
Český jazyk |
JV: hlásková stavba, vyhledávání slabikotvorného r, l KV,SV:opis .diktát LV: hledání informací, prezentace nalezených informací, porozumění textu |
Opakujeme tvrdé a měkké souhlásky,slova dělíme na slabiky a hlásky. Hledáme info v encyklopediích. |
|
Člověk a práce | Výroba modelu lids. těla. | Projekt : lidské tělo. | |
Člověk a svět |
Vnitřní orgány. Zakreslování části těla do modelu. CA-Lidské tělo. |
Projekt : lidské tělo. | |
Hudební výchova | Opakování písně :Kdyby byla Morava... | Společné zpívání . | |
Matematika |
Sčítáme a odčítáme do 100 bez přechodu. Prostředí: Autobus, Krokování, Hadi, Pavučiny, Neposedové, Součtové trojúhelníky, Výstaviště . Násobilka 2,3. |
Opakujeme násobilku 2,3. + a - do 100. |
uč. |
Tělesná výchova |
Překážková dráha. Házení míčem. |
Soutěže ve družstvech. | |
Výběrový seminář | Společné čtení: Lotta. | Pokračujeme ve společné četbě. Lotta. | |
Výtvarná výchova | Kresba proporcí lids.těla. |
Projekt : lidské tělo. CA |