Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
At school: School things - revision; Can I borrow your rubber, please? Colours |
Opakování názvů školních potřeb vč. čtení a pravopisu; Procvičování otázky s CAN a odpovědi při půjčování si (např. Can I borrow your rubber, please?); Uč. str. 9 - 10 PS str. 10 - 13 |
Ve středu 10. 10. (projektový den) - výuka angličtiny odpadá. Domácí úkol na pátek 12. 10. : PS str. 10/2, str. 12/2 + slovíčka 2. lekce (PS str. 89) |
Český jazyk |
JV Významový okruh slov - stavba slova, kořen, slova příbuzná. druhy vět LV:Děti z Bullerbynu, představa knížky,autor atd. |
Nové učivo : kořen slova,různé tvary slova,pořád stejný základ slova - kořen.Žáci se učí vyhledat kořen ve slovech,seznamují se s předponou a předponou. |
Uč. str. PS str. |
Člověk a práce | Sběr podzimních plodin.Rozlišování podz. plodů. |
Žáci tvoří dekorační předměty z přírodnin. |
|
Člověk a svět |
Náš domov - region, obec, vlast ČR.oBEC,KDE LEŽÍ NAŠE ŠKOLA.Modřany. |
Žáci poznávají některé státní instituce v obci a rozumí jejich významu. | |
Hudební výchova | Lidové písně, hudební nástroje | čtvrtek | |
Matematika |
Písemné sčítání, stovková tabulka ,opakování násobilky,postupné sčítání. Nové učivo : sčítáme a odčítáme pod sebou. Nácvik do čtverečkovaných sešitů. |
Sčítáme a odčítáme pode sebou,nácvik zespoda nahoru. Procvičujeme násobilku. |
|
My ve světě |
Já a ti druzí . |
Psychika (temperament - vlastnosti). |
|
Tělesná výchova |
Míčové hry, přihrávky. |
Žáci nacvičují přihrávku jednoruč, obouruč. Respektují pravidla hry, |
|
Výtvarná výchova |
Modelování, tvarování, prostorová a objektová tvorba. |
Pracujeme s modelínou ,tvoříme objekty. |