Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Colours: What colour is (the pencil-case)?; English around the world; Reading into writing (Letter 1) |
Opakování názvů barev se zaměřením na pravopis; Opakování otázky pro zjišťování barvy např. předmětů (What colour is the pencil-case?); Angličtina kolem světa - osvojování názvů anglicky mluvících zemí; Čtení a psaní dopisu kamarádovi (1. dopis); Uč. str. 11 - 13; PS str. 15 - 16 |
|
Český jazyk |
Kořen slova,předpona a přípona. Různé tvary slova. Druhy vět opakování. |
Procvičujeme kořen slova a tvary slov. Rozdíl jiný tvar slova,příbuzné slovo.Rozdělení. |
Uč. str.24-29. |
Člověk a práce |
Sběr podzimních plodin.Rozlišení plodin. |
Rozčlenění plodin do skupin. | |
Člověk a svět | Město, ve kterém žiji - Praha,obec Modřany.Znak Modřan,vlajka,budovy:projekt Modřany |
Praha-moje vlast,historické památky. CA- Modřany- úvod. |
|
Hudební výchova | Hudební nástroje, lidová píseň | čt | |
Matematika |
A: písemné sčítání pod sebou, násobení a dělení čísly 1-9.Pavučiny,šipky.Indické násobení. G: krychlové stavby. |
Sčítáme a odčítáme pod sebou s přechodem. Řešení sl. úloh. Procvičujeme násobilku a dělení. Nové učivo indické násobení. |
Uč.-. str. 16,17.PS- str.14,15. |
My ve světě |
Já a ti druzí . |
Zjišťujeme rozdíly mezi sebou a ostatními členy skupiny. |
|
Tělesná výchova |
Míčové hry, přihrávky. Přihrávky jednoruč a obouruč. |
Vybíjená,fotbal. | |
Výtvarná výchova |
Modelování, tvarování -listů. |
Pracujeme s modelínou. |