Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Colour - revision; School things - revison; Can I borrow your (rubber)? - Yes. Here you are.; What colour is the (ruler)? English around the world |
Opakování názvů barev a názvů školních potřeb vč. čtení a pravopisu; Osvojování a procvičování otázky a odpovědi při půjčování: Can I borrow your (rubber)? - Yes./OK. Here you are.; Procvičování otázky na barvu předmětu: What colour is the (ruler)?; Osvojování názvů zemí, kde se užívá jako jazyk angličtina; Uč. str. 9, 11 - 12; PS str. 10 /1, 11, 15; |
|
Český jazyk |
JV: slova, kořen, slova příbuzná.Druhy vět ,skupiny s “ě” LV- Poslech literárního textu - pověst. Praktické čtení- orientace v textu. |
Procvičujeme kořen,tvary slova a slova příbuzná. Čteme pověsti. Projekt : Dokončení Drak. |
|
Člověk a práce |
Kartónové skládačky. |
Žák rozpoznává a pojmenovává tvary a objekty. |
|
Člověk a svět |
Náš domov - region, obec, vlast. Obec Modřany. |
Interpretuje některé pražské pověsti. Poznává historické památky a důležité budovy v Modřanech. | CA- Modřany. |
Hudební výchova | Lidová píseň - ukolébavka "Černé oči jděte spát" | čt | |
Matematika |
Prostředí : Autobus-evidence procesu,čtení dat z evidence. Pavučina,rodokmen. Hadi: čísla a hodnoty. Cyklopark. Násobilka do 90,dělení do 60. G: Krychlové stavby. |
Procvičujeme násobilku,sčítání a různá prostředí. G: Krychle.Vrchol,hrana,stěna. |
Uč. str: 20,21. |
My ve světě |
Já a ti druzí. Psychika (temperament, vlastnosti, hodnoty) |
Rozlišujeme se .Skupiny a kolektiv. | |
Tělesná výchova |
Míčové hry, přihrávky. Přeskoky přes bednu a lavičky. Soutěže. |
Vybíjení,cvičení na lavičkách-obratnost. | |
Výtvarná výchova | Dokončení klobouky ,kresby na klobouk. | Dokončujeme klobouk,spojujeme. |