Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
At the park - outdoor toys; Have you got a ...? - Yes, I have./No, I haven´t.; Numbers 1 - 20 |
Opakování názvů hraček na ven/do parku; Osvojování otázky s "have got" a krátkých odpovědí; Poslech a čtení příběhu z parku; Opakování čísel 1 - 10 a osvojování čísel 11 - 20 (poslech a porozumění; bez pravopisu); Uč. str. 33 - 35; PS str. 40 - 43 |
Žáci, kteří chyběli nebo nestihli si doplní přes jarní prázdniny: PS str. 39 / cv. 2 |
Český jazyk |
JV- Vyjmenovaná slova po S. Slova příbuzná. Opakování vyjmenovaných slov po B.L.M,P. Podstatná jména - pády a životnost. |
Opakujeme VS po B,LM,P S.Procvičujeme slova příbuzná. Seznamujeme se s pády PJ. Opakujeme rody. |
Uč. str.78,79,80.-82. Projekt : Koloběh vody. |
Člověk a práce | Koloběh vody -maketa.Sestavování. |
Projekt : Koloběh vody.Práce v CA. Sestavování obrázků. Koloběh vody. |
|
Člověk a svět |
Koloběh vody v přírodě, Složení vzduchu, složení půdy. |
Projekt : Koloběh vody.Práce v CA. Voda v přírodě-ukázky.PL. Práce s encyklopedií. |
|
Hudební výchova | Koncertní hudba. Bedřich Smetana. Má Vlast. Hudba vyjádřená tancem. | Poslech hudebního díla Vltava. Tanec. | |
Matematika |
Biland. Groše. Převody bilandské sumy na groše. G: Rovnoramenné trojúhelníky na geodesce. |
Opakování -závorka má přednost,indické násobení trojmístného čísla.Zaokrouhlování. | uč. str.44,45,46,50. |
My ve světě | Druhy a formy komunikace. |
Učíme se verbálně i nonverbálně sdělovat vlastní prožitky a pocity (řeč těla, pantomima). |
|
Tělesná výchova |
PO: plavání. ÚT: běh,cvičení na nářadí – lavičky,žebřiny, koza- odraz snožmo do kleku. Švihadlo,přeskoky snožmo. |
Procvičujeme obratnost na žebřinách,lavičkách. Učíme se skákat snožmo přes švihadlo. |
Děti zapomínají obuv na TV.Doplňte. |
Výtvarná výchova |
Akční tvorba. Masopust . Výroba masopustních masek. |
Žáci si vyrobí masopustní masku. |