Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
At the park: outdoor toys; Numbers 1 - 20; Have you got a big red kite? - Yes, I have. / No, I haven´t.; Road safety; |
Opakování názvů hraček na ven; Procvičování čísel 1 - 20 (zejm. se zaměřením na čísla 11 - 20); Procvičování otázek a krátkých odpovědí se slovesem "have got" a upevňování spojení: neurčitý čeln + přídavné jméno + barva + podstatné jméno (a big red kite); Čtení, poslech a mluvení o bezpečnosti na silnici; Uč. str. 34/35 - 36; PS str. 42 - 45 |
Domácí úkoly na středu 27. 2: PS str. 40 / 2, str. 41; opakovat si čísla 1 - 20; přehrát s CD či internetu a učit se říkanku "Hide and seek!" (viz Uč str. 34) |
Český jazyk |
JV: Vyjmenovaná slova po V. Slova příbuzná. Doplňování i/y po obojetných souhláskách. KV,SV:Dopis ,adresa. LV: Děti z Bullerbynu: hlasité čtení , plynulost. |
Opakujeme VS po B,L,M,P,S,V . Pádové otázky. Věta jednoduchá a souvětí. |
uč. str. 86,87,88. V úterý 26.2. exkurze : Hasičská stanice. |
Člověk a práce | Koláž : Vesmír - planety. | Sestavujeme planety. | |
Člověk a svět |
Planety Sluneční soustavy Země Fáze Měsíce Souhvězdí. |
Seznamujeme se s planetami: malými a velkými. | uč. str.32-34. |
Hudební výchova | Koncertní hudba. Bedřich Smetana. Má Vlast. Hudba vyjádřená tancem. | Poslech hudebního díla Vltava. Tanec. | |
Matematika |
A.Písemné sčítání a odčítání do 1000, slovní úlohy G:Bod, přímka, úsečka, rýsování .Práce s geoboardem. Opakování : prostředí. |
Procvičujeme + a - do 1000,pod sebou,násobilku,indické násobení. | Žáci si přinesou 2 ořezané tužky,pravítko 30 cm mají ve třídě v šuplíku. |
My ve světě | Druhy a formy komunikace. |
Učíme se verbálně i nonverbálně sdělovat vlastní prožitky a pocity (řeč těla, pantomima). |
|
Tělesná výchova |
PO: plavání. ÚT: cvičená na šv. bedně,lavičky,žebřiny, koza- odraz snožmo do kleku. |
Cvičení obratnosti. | |
Výtvarná výchova | Jaro ,kresba jarní motivy. | Pracujeme s vodovými barvami.Výzdoba chodeb a třídy. |