Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Road safety; Letter to penfrined 4; Colin in Computerland |
Poslech, čtení a mluvení o bezpečnosti na silnici; Čtení dalšího dopisu kamarádovi o oblíbených činnostech venku/v parku a popis oblíbené hračky, nácvik psaní obdobného textu a zadání domácího projektu - odpověď Gregovi na jeho dopis; Poslech a čtení dalšího příběhu "Colin in Computerland" a následné vyplňování pracovního lístu na základě předchozího poslechu a rozboru příběhu; Uč. str. 36 - 38; PS str. 45 - 46 |
Domácí úkoly na středu 6. 3.: PS str. 44/2; Pracovní list "At the park" - tvořit slovní spojení (např. a big red ice cream) a namalovat odpovídající obrázky; Bude zadán domácí projekt - dopis Gregovi (o oblíbených venkovních aktivitách a oblíbené hračce - skateboardu) - odevdání do středy 13. 3. |
Český jazyk |
Vyjmenovaná slova po V,příbuzná slova. Věta jednoduchá a souvětí. Procvičování pádů- určování pádu a čísla u podstatných jmen. Určováním rodu- mužský, ženský, střední. Čtení o vesmíru, planety,planeta země. |
CA -Planety ,Země. | |
Člověk a práce |
Dokončení masek. Planety a Země. |
CA - Planety. | |
Člověk a svět |
Planety Sluneční soustavy Země. |
Učíme se planety,názvy,planetárium. | Uč. 34,35. |
Hudební výchova |
:
Koncertní hudba. Bedřich Smetana. Má Vlast. Hudba vyjádřená tancem. : Vážná hudba, čeští skladatelé. Bedřich Smetana, Antonín Dvořák. Národní divadlo. |
:
Poslech hudebního díla Vltava. Tanec. : Poslech ukázek z hudebních děl. |
|
Matematika |
Sčítání a odčítání do 1000, slovní úlohy, zaokrouhlování, indické násobení,pavučiny. G: Bod, přímka, úsečka, rýsování |
Procvičování úloh. G: Začínáme rýsovat. |
Nezapomenout si nosit v penálu ořezané tužky. |
My ve světě | Jsem členem skupiny.Skupina a jedinec. | Prosazení vlastního názoru. | |
Tělesná výchova |
1h. plavání. 2h.- úterý -Hodina odpadá -návštěva divadla. |
Plavání. |