Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 5 Test; Colin in Computerland; Revision; Introduction to Unit 6 |
Souhrnný test prověřující osvojení látky 5. lekce; Poslech a čtení další čísti příběhu "Colin in Computerland" a následné vyplnění pracovního listu na základě předchozího poslechu a čtení příběhu; Opakování a procvičování látky; Úvod do látky 6. lekce; Uč. str. 38, (str. 40); PS str. 49 |
Souhrnný test z látky 5. lekce - středa 20. 3. |
Český jazyk |
JV: Podstatná jména : určování rodu,čísla ,pádu. Vyjmenovaná slova po V,hlavně předpona -vy,-vý- Slova příbuzná. KV,SV:vypracování osnovy:popis pracovního postupu.(tvorba pokladničky) LV:bajky ,Ezop. |
Procvičování pádových otázek. Opakujeme VS po V,s předponou vy-,vý-. Vyvozujeme závěry z bajky,poučení. |
Uč.84,85,87,89. |
Člověk a práce |
Koláž ,planety Vesmíru. CA: Projekt Planety. |
Projekt : Planety.CA. | |
Člověk a svět |
Planety,vesmír a kosmonauti. Slunce,otáčení Země ,roční období. Otáčení Země kolem osy,den a noc. |
Projekt : Planety.CA. | |
Matematika |
Pamětní počítání + a - do sta. Písemné + a - do 1000. Násobilka. Indické násobení,slovní úlohy. G: sestrojování přímek,průsečíků a úseček. |
Opakujeme pamětní počítání do sta. Písemně do 1000. Rýsujeme přímky,průsečíky a úsečky. |
Žáci mají v šuplíku uloženo: dlouhé pravítko,pravoúhlý trojúh., kružítko. |
My ve světě |
Prosazování vlastního názoru. Názory ostatních. |
Řešení situací ve třídě. | |
Tělesná výchova |
PO: Plavání ÚT: gymnastické nářadí,cvičení obratnosti a běh. |
Procvičujeme obratnost na nářadí. Zlepšujeme běh 50 m,člunkový běh. |
|
Výtvarná výchova |
Kreslíme planety,tvoříme koláž-Vesmír. Projekt: Planety. |
Projekt :Planety. |