Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Greg´s flat; Furniture; Where´s (my hamster)?; Preposition of place: in; Rooms |
Mluvení o bytě, osvojení názvů jednotlivých kusů nábytku; Poslech a čtení příběhu o ztraceném křečkovi a osvojování otázky na místo (Where´s....?); Osvojování užití předložky míst "in" spolu s názvy nábytku, míst a místností v bytě; Zpěv písničky "Flossy´s got a ball"; Uč. str. 40 - 42; PS str. 49 - 52/53 |
Od tohoto týdne převezme výuku p. uč. Jakub Hrdý |
Český jazyk |
JV: Podstatná jména : určování rodu,čísla ,pádu. Vyjmenovaná slova po V,hlavně předpona -vy,-vý- Slova příbuzná. KV,SV:vypracování osnovy:popis pracovního postupu.(tvorba pokladničky) LV:bajky ,Ezop. |
Procvičování pádových otázek. Opakujeme VS po V,s předponou vy-,vý-. Čteme bajky a děti vyvozují závěr a poučení. |
|
Člověk a práce |
Dokončení koláže :planety Vesmíru. CA: Projekt Planety. |
Dokončení projektu. | |
Člověk a svět |
Planety,vesmír a kosmonauti. Slunce,otáčení Země ,roční období. Otáčení Země kolem osy,den a noc. |
Dokončení projektu. | |
Matematika |
Pamětní počítání + a - do sta. Písemné + a - do 1000. Násobilka. Indické násobení,slovní úlohy. G: sestrojování přímek,průsečíků a úseček. |
Opakujeme pamětní počítání do sta. Písemně do 1000. Rýsujeme přímky,průsečíky a úsečky. |
|
My ve světě |
Prosazování vlastního názoru. Názory ostatních. |
Řešení situací ve třídě. |
|
Tělesná výchova |
PO: Plavání ÚT: gymnastické nářadí,cvičení obratnosti a běh. Dle počasí |
Běh na zahradě: 50 m,štafetový běh. | TV na zahradě dle počasí. |
Výtvarná výchova |
Dokončení z minulé hodiny : Kreslíme planety,tvoříme koláž-Vesmír. Projekt: Planety. |
Práce v CA. |