Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Denní režim. Čtení s porozuměním. Look after our planet. |
What time do you...? Výroba pomůcky - otázky a odpovědi ve skupinách, předvádění před třídou. Čtení s porozuměním, práce v Activity book. |
|
Český jazyk |
JV, LV: Poslech literárního textu - pověst. Druhy vět. KV,SV: Vypravování, osnova. Přímá řeč. |
Kapitola BÁJEČNÁ JV, LV: Poslech literárního textu - pověst. - čtení ze Starých pověstí českých. Druhy vět - opakování z minulého týdne KV,SV: Vypravování, osnova: úvod, stať a závěr. Přímá řeč.- strana 31 v učebnici. |
Diktát z minulé kapitoly. |
Člověk a svět |
Rozmanitost přírody. Orientace v krajině. Typy krajiny. |
Rozmanitost přírody. Orientace v krajině. Typy krajiny. |
|
Matematika |
Písemné sčítání, indické násobení - nové prostředí. Porovnávání dat – rodokmen. Krychlová tělesa |
Písemné sčítání, indické násobení - nové prostředí - učebnice strana 17, PS strana 14. Porovnávání dat – rodokmen. Krychlová tělesa. Autobus - doplň do tabulka správná čísla/počty cestujících. |
Desetiminutovka + -do i přes 100 pomocí písemného sčítání a běžného + a -. Děti si vyberou vhodnější postup samostatně na PL. |
Tělesná výchova |
Míčové hry, přihrávky. |
Míčové hry, přihrávky. Míčové hry v tělocvičně i venku. |
V pondělí a ve čtvrtek budou děti potřebovat úbor na TV na cvičení v tělocvičně i na cvičení venku. |
Výběrový seminář |
Christina Bek:
robot gripper Nadima El-Khalafawi: Art Around the World - India |
Christina Bek:
Students will follow directions to make a robotic gripper. They will use the gripper to experiment with what can be picked up. Nadima El-Khalafawi: -we will look at mandalas from India and how they are created -students will create their own mandalas using watercolours and wax crayons -early finishes will make mandalas with pattern blocks in small groups |
|
Workshop v AJ |
HV: Astronomical Clock song s pohybem Emoce- vyjádření emocí a pocitů prostřednictvím malby VV: jednoduché tvary s využitím barvy dle skutečných pocitů a emocí z poslechu hudby - temperové barvy: abstraktní malba |
HV: Astronomical Clock song s pohybem Emoce- vyjádření emocí a pocitů prostřednictvím malby VV: jednoduché tvary s využitím barvy dle skutečných pocitů a emocí z poslechu hudby - temperové barvy: abstraktní malba |