Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 4: Bella and Biffo Question form “Is he/she..? |
Listening activity, writing simple sentences. Book – page 50,51. Work Book p. 32- 34. |
Na pondělí si donést knihu, kterou děti dostaly v pondělí a vyplněný list (záznam o knize). Každé pondělí děti sdílí svůj úkol z angličtiny (obrázek doplněný o 2-3 slova) Vocabulary: princess, clown, balloon, pretty, happy, sad, sleepy, hungry Vocabulary from homework: walk, candle |
Český jazyk |
JV: Opakování – písmeno A Synonyma a antonyma Slova vícevýznamová LV: čtení s porozuměním KSV: Intonace, frázování |
Psaní v písance. Hra domino, třídění slov, výběr vhodného slova z nabídky, doplňování vlastních slov. Učebnice str. 24-29. Pracovní sešit str. 16-17. Text: Smrk Hlasité čtení v malých skupinách. Důraz na správnou intonaci a správné frázování |
Přinést si do školy vlastní knihu pro čtenářskou dílnu. |
Člověk a svět |
Stromy Ovoce a zelenina |
Poznávání základní stromů jako je smrk, jedle, borovice, modřín, lípa, dub, buk, javor, jírovec Rozdělení ovoce na peckovice, malvice a bobule. |
|
Matematika |
Počítáme do 30. Pokrýváme podlahu |
Příklady na sčítání a odčítání, hledání chybějícího čísla, neposedové, sousedé. Pokrývání podlahy dostupnými parketami. Řešení slovních úloh. Učebnice str. 27-30. |
|
Tělesná výchova |
Kotoul vpřed. Míčové hry |
Nácvik kotoulu vpřed. Fotbal – přihrávka, hra. |
Přineste si, prosím, vhodné oblečení: v úterý chodíme do tělocvičny, v pátek jsme venku. |
Výběrový seminář |
Francesca Key:
Story Crafts Marie Prouzová: Vzduch Jitka Soukupová: Nacvičujeme pohádku O Budulínkovi. |
Francesca Key:
Room on the Broom story Drawing who you would take on the broom with you Vocabulary and wordsearching Marie Prouzová: Vrtulka poháněná topením - pokus Jitka Soukupová: Zkoušení pohádky. |
Jitka Soukupová:
Děti předvedou, že umí svůj text. Pokud ne, nemohou hrát a budou pouze pomáhat s přípravou. |
Workshop v AJ |
Christmas play - audition Art: Autumn Handprint tree Maths: Cycle route |
Audition for our Christmas play. Using coloured dots to create an autumn tree. Using the names of colours and letters to give instructions to go through the given cycle route,Maths book p.27, 30. |
Last week we talked about the story. Children got scripts. They should choose the role they are interested in and learn the lines. On Wednesday we are going to hold an audition. The performance is going to be on the 13th December. |