Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 4: Reading comprehension. Poems. |
Answering simple questions about a picture. Reading simple poems, looking for rhymes in the poems. Book – page 54. Work Book p. 36. |
Na pondělí si donést knihu, kterou děti dostaly v pondělí a vyplněný list (záznam o knize). Každé pondělí děti sdílí svůj úkol z angličtiny (obrázek doplněný o 2-3 slova). Vocabulary: princess, clown, balloon, pretty, happy, sad, sleepy, hungry, tired, silly. Vocabulary from our homework: story, dog, friend. |
Český jazyk |
JV: Synonyma, antonyma a homonyma (slova vícevýznamová) Slabiky – rozdělení slova na slabiky, rozdělení slova na konci řádku. LV: čtení s porozuměním (strategie: určení důležitých informací v textu) |
Worldwall, triomino, pracovní list, přepis. Učebnice str. 24-29. Kartičky – kolíčkování. Text: Velký úlovek |
Přinést si do školy vlastní knihu pro čtenářskou dílnu. |
Člověk a svět | Souhrnné opakování: Stromy, ovoce a zelenina. | Worldwall, přiřazování kartiček. | |
Matematika |
Kombinatorika. Propojování vztahů. |
Sousedi – doplnění čísel, aby byl splněn daný součet. Krychlové stavby – kreslení všech možných plánů podle zadání. Pavučiny, sčítací trojúhelníky s podmínkou, krokování, hadi. Učebnice str. 31-33. |
|
Tělesná výchova | Překážková dráha. | Překážková dráha s různými cvičebními prvky. | Přineste si, prosím, vhodné oblečení: v úterý chodíme do tělocvičny. |
Výběrový seminář |
Francesca Key:
Story Crafts Jitka Soukupová: Divadelní dílna nacvičuje pohádku O Budulínkovi. Marie Prouzová: Sledování proměn |
Francesca Key:
Snake supper: reading the story and making a comic strip Jitka Soukupová: Je nutné znát a doma průběžně zkoušet text představení. Marie Prouzová: Pokus: Krápníky ve třídě |
Jitka Soukupová:
Děti si přinesou kostýmy. |
Workshop v AJ |
Christmas play Maths: Comparing numbers 0-30, Děda Lesoň |
Practising our Christmas play. Practising saying numbers 0-30 in English, comparing numbers using mathematical symbols, comparing the strength of animals, Learning the strength of a new animal – a goat. |
Children should learn their part of the script by heart (they were given the new script on Thursday). |