Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 4: Bella and Biffo: listening, composition practice. |
Listening activity, writing simple sentences. Book – page 56. Work Book p. 39. |
Na pondělí si donést knihu, kterou děti dostaly v pondělí a vyplněný list (záznam o knize). Každé pondělí děti sdílí svůj úkol z angličtiny (obrázek doplněný o 2-3 slova) Vocabulary: big, small, kitten, cat, rabbit, new, old, pretty, long, funny, Vocabulary from homework: train, present, aunt, scooter, cake. |
Český jazyk |
JV: Opakování – synonyma, antonyma, homonyma; dělení slov na slabiky, dělení slov na konci řádku Písmeno D/d a Ď/ď Pravidla psaní ů/ú LV: čtení s porozuměním – fakt a názor KSV: Intonace, frázování |
Psaní v písance – str. 12, 13. Dedukce pravidla pro psaní ů/ú. Doplňovačky. Worldwall. Přepis. Učebnice str. 30 - 31. Pracovní sešit str. 18 – 20. Text: Zajímavý ptáček - kolibřík Hlasité čtení v malých skupinách. Důraz na správnou intonaci a správné frázování. |
Přinést si do školy vlastní knihu pro čtenářskou dílnu. Ve čtvrtek 24. 11. jdeme od 10:30 na představení "Veselé taneční 2. díl". Cena představení je 80 Kč. Prosím, aby děti peníze donesly do středy 23.11. |
Člověk a svět | Živočichové ve volné přírodě. |
Rozdělení zvířat na domácí a divoká. Hledání společných a rozdílných znaků mezi zvířaty domácími a divokými. Třídění zvířat do skupin savci a ptáci, plazi, obojživelníci, ryby. |
|
Matematika |
Propojování vztahů. Geometrie v rovině a prostoru. |
Příklady na sčítání a odčítání, krokování, hadi, pavučiny, rozdělení čísla podle podmínky. Orientace ve čtvercové síti, stavba krychlových staveb. Učebnice str. 33 - 36 . |
|
Tělesná výchova |
Kotoul vpřed. Míčové hry |
Nácvik kotoulu vpřed. Házení a chytání míče obouruč. Vybíjená. |
Přineste si, prosím, vhodné oblečení: v úterý chodíme do tělocvičny, v pátek jsme venku. |
Výběrový seminář |
Marie Prouzová:
Podmínky pro život rostlin. Jitka Soukupová: Nacvičujeme před představením. |
Marie Prouzová:
Co potřebují rostliny k životu. Pokus: vytvoření různých podmínek. Pozorování – za jakých podmínek semínko vyroste. Jitka Soukupová: Poslední nácvik pohádky. |
Jitka Soukupová:
Děti si přinesou kostýmy. |
Workshop v AJ |
Nativity. Art: Leaf Art Maths: Comparing numbers |
Practising the play. Using leaves to create animals. Numbers 0-30, comparing numbers using mathematical symbols. Book, p. 34, 37 |
Children should know their parts by heart or be able to read them from the script. Na středeční workshop si prosím přineste různé listy (případně i jiné přírodniny). Budeme vytvářet zvířata z listů. |