Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 5: Recap Using: There are/Are there..? |
Answering questiong using „There is/are..“. Describing a picture using „There is/are“ Book – page 65. Writing sentences according to a picture. |
Ve středu si donést knihu, kterou děti dostaly (knihu vyměníme o přestávce). |
Český jazyk |
JV: Opakování – samohlásky a souhlásky. Tvrdé souhlásky – h, ch, k, r, d, t, n Rozdíl mezi dy/ty/ny a di/ti/ni Písanka: písmeno B/b LV: psaní příběhu. KSV: prezentace knih. |
Určování samohlásek a souhlásek pomocí značek – křížek a kolečko. Doplňovačky diktát, pohybové hry. Učebnice str. 34-39. Pracovní sešit str. 23,24. Psaní v písance – str. 22,23. Sloh – Moje vánoční prázdniny |
|
Člověk a svět | Tři králové | Připomenutí příběhu narození Ježíška. Tradice v Čechách. Společné odstrojené stromečku. Hra – „Putování za hvězdou“. | |
Matematika |
Krychle Počítáme do 40 |
Oblékání krychle. Poznávání geometrie krychle. Příklady na sčítání a odčítání do 40. Hadi, Děda Lesoň, Výstaviště. Učebnice 2. díl str. 5-7 . |
|
Tělesná výchova |
Zimní sporty. Odraz. |
Bezpečnost při zimním sportování, pobyt venku. Trénování odrazu z gymnastického můstku. |
Přineste si, prosím, vhodné oblečení: v úterý jsme v tělocvičně, v pátek jsme venku (doporučuji čepici a rukavice). |
Výběrový seminář | Hodina se nekoná. | Vánoční prázdniny. | Od 9.1. se mění skupiny. |
Workshop v AJ |
Music: My tři králové Art: Three Kings and their journey Maths: Making a secret box – cube. |
Learning a Christmas carol. Accompanying the music with Orff musical instruments. Using water colours to create the background, using black paper to create the kings and camels. Making a cube out of paper. |