Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 6: introduction Grammar: What are they? They are … New vocabulary: fish, flower, tree, frog, card, present, bird |
Listening and answering questions. Answering questions - writing simple answers using „They are..“ Student Book p. 66-68. Work Book p. 52, 54 |
Na pondělí si donést knihu, kterou děti dostaly v pondělí a vyplněný list (záznam o knize). Každé pondělí děti sdílí svůj úkol z angličtiny (obrázek doplněný o 2-3 slova). |
Český jazyk |
JV: Opakování – psaní u/ů/ú. Souhlásky tvrdé (h, ch, k, r, d, t, n) Rozlišení mezi dy/di, ty/ti/, ny/ni Souhlásky měkké – ž, š, č, ř, c, j, ď, ť, ň Písanka: písmeno B/b LV: čtení s porozuměním KSV: Víkendové zážitky. |
Opakování na pololetní test. Doplňovačky, diktát, přepis. Učebnice str. 40-42. Pracovní sešit str. 24 - 25 Psaní v písance – str. 22,23. |
Přinést si do školy vlastní knihu pro čtenářskou dílnu. Pololetní opakování: - diktát - druhy vět podle postoje mluvčího (oznamovací, tázací, rozkazovací, přací) - slova nadřazená/podřazená/souřadná - Synonyma/antonyma/homonyma - psaní u/ů/ú - pořadí slov ve větě – psaní věty z rozházených slov |
Člověk a svět | Já a moje rodina. |
Psaní adresy. Vytvoření rodokmenu rodiny. |
|
Matematika |
Násobilka 2 a 3. Autobus – rozdělení cestujících na muže a ženy. Počítání do 50. Rýsování. |
Vyvození násobilky 2 a 3. Procvičování základních příkladů. Úlohy z prostředí autobusu, zápis symbolů do tabulky. Příklady na sčítání a odčítání do 50. Sčítací trojúhelníky, Pavučiny, úlohy „Myslím si číslo“. Spojování 2 bodů. Učebnice 2. díl str. 8 - 10 . |
Budeme potřebovat pravítko – stačí krátké, které je jako vybavení penálu. Pololetní opakování: - Sčítání a odčítání do 40 - Sčítací trojúhelníky - Řešení úlohy z prostředí hadů (i hadi s podmínkou) - Děda Lesoň a síla družstev - Slovní úloha - Orientace v tabulce, doplňování čísel do tabulky. - Krokování a zápis šipkovou rovnicí |
Tělesná výchova |
Kotoul vpřed. Přihrávka. |
Procvičení kotoulu vpřed. Hod míčem obouruč/jednou rukou. |
Přineste si, prosím, vhodné oblečení: v úterý jsme v tělocvičně, v pátek jsme venku (sportovní boty na ven). |
Výběrový seminář |
Francesca Key:
Story Crafts: Marie Prouzová: Komunikace a spolupráce |
Francesca Key:
Making a folder for our work, story: TEN LITTLE LADYBIRDS. Drama games. Marie Prouzová: Hry na podporu komunikace a spolupráce ve skupině: Kooperativní čtverce, Pošli dál dárek,… |
|
Workshop v AJ |
Music: The Snowflake song Art: The Snowman Maths: Comparing numbers up to 40. |
Singing a song. Using card and black paper to create a symmetrical snowman. Comparing numbers on flashcards, finding numbers which are less than, more than… |