Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 6: introduction Grammar: What are they? They are … Practising vocabulary: fish, flower, tree, frog, card, present, bird |
Using new vocabulary in sentences. Answering questions - writing simple answers using „They are..“ Student Book p. 68, 69. Work Book p. 54, 55 |
Na pondělí si donést knihu, kterou děti dostaly v pondělí a vyplněný list (záznam o knize). Každé pondělí děti sdílí svůj úkol z angličtiny (obrázek doplněný o 2-3 slova) |
Český jazyk |
JV: psaní i/y - souhlásky tvrdé s souhlásky měkké Písanka: písmeno f/F LV: čtení s porozuměním KSV: Víkendové zážitky. |
Doplňovačky, diktát, kolíčkování, Worldwall, grammar.in Učebnice str. 42-44. Pracovní sešit str. 26, 27. Psaní v písance – str. 24,25. Rozlišení mezi faktem a názorem. Text: Jaký je vhodný sport pro tebe?“ Sdílení zážitků z víkendu. |
Přinést si do školy vlastní knihu pro čtenářskou dílnu. |
Člověk a svět |
Já a moje rodina. Práce a řemesla. |
Psaní adresy. Časová přímka naší rodiny – rodokmen. Seznámení se s jednotlivými řemesly jako je například: kovář, zámečník truhlář. |
Děti by si o víkendu měly zopakovat adresu, kde bydlí. Děti by měly umět popsat, co dělá maminka/tatínek. |
Matematika |
Násobilka 2 a 3 - opakování. Násobilka 4 Autobus – dělení cestujících na muže a ženy. Počítání do 50. Rýsování a orientace v prostoru. |
Procvičování základních příkladů. Doplňování násobků 4, počítání základních příkladů. Úlohy z prostředí autobusu, zápis symbolů do tabulky. Krokování, úlohy s mincemi, pavučiny. Dorýsování čtverce. Co je to obdélník – tvoření obdélníků pomocí parket Učebnice 2. díl str. 10 - 14 . |
Ve středu (18.1.) budeme potřebovat pravítko – stačí krátké, které je jako vybavení penálu. Pololetní opakování (pondělí 16.1.): - Sčítání a odčítání do 40 - Sčítací trojúhelníky - Řešení úlohy z prostředí hadů (i hadi s podmínkou) - Děda Lesoň a síla družstev - Slovní úloha - Orientace v tabulce, doplňování čísel do tabulky. - Krokování a zápis šipkovou rovnicí |
Tělesná výchova |
Gymnastický odraz. Míčové hry. |
Výskok na švédskou bednu. Hraní vybíjené a fotbalu. Pravidla míčových her. |
Přineste si, prosím, vhodné oblečení: v úterý jsme v tělocvičně, v pátek jsme venku (nutné sportovní boty na ven). |
Výběrový seminář |
Jitka Soukupová:
Začínáme divadelní dílnu. Marie Prouzová: Zvuk a přenos zvuku. |
Jitka Soukupová:
Básnička na uvítanou. Artikulační, mimické, pohybové hry. Marie Prouzová: Výroba telefonu bez elektřiny (kelímek a provázek) |
|
Workshop v AJ |
Music: The Snowflake song Art: My Family Tree Maths: Multiplication 2, 3, 4 |
Singing a song. Painting a tree as a family tree. Adding pictures of my family members. Counting groups of 2, 3, 4. Multiplication practice – worksheet, game. |
Přinést si fotky členů rodiny (maminka, tatínek, babička, dědeček) – budeme stříhat a lepit do rodokmenu rodiny. Děti by měly znát jména nejbližších členů rodiny. |