Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 6: “What are they? They are….We are…" Reading Comprehension. |
Asking and answering questions using the words such as happy, sad, fat, thin, fast, slow. Colouring pictures according to the text. Student Book p. 68. Work Book p. 58. |
Na pondělí si donést knihu, kterou děti dostaly v pondělí a vyplněný list (záznam o knize). Každé pondělí děti sdílí svůj úkol z angličtiny (obrázek doplněný o 2-3 slova) Slovíčka z domácích úkolů: snowman, medal, jump, tag (game) |
Český jazyk |
JV:Rozdělení hlásek - opakování Psaní i/y - souhlásky tvrdé s souhlásky měkké Písanka: písmeno k/K LV: čtení s porozuměním KSV: Víkendové zážitky. |
Doplňovačky, diktát, řazení vět, pracovní listy, třídění kartiček Učebnice str. 47. Psaní v písance – str. 28,29. Samostatné čtení textu, odpovídání na uzavřené a otevřené otázky. Sdílení zážitků z víkendu. |
Přinést si do školy v pondělí vlastní knihu pro čtenářskou dílnu. V úterý 31.1. si rozdáváme pololetní vysvědčení, přinést si desky na vysvědčení. V pátek 3.2. jsou pololetní prázdniny. Ve středu 8.2 půjdeme na představení Písničkový kolotoč. Od pondělí 6.2. budeme vybírat 80 Kč na představení. |
Člověk a svět | Řemesla v minulosti. | Porovnání řemesel minulosti a současnosti. | |
Matematika |
Násobilka 2-6. Počítání do 70. |
Nové prostředí - násobilkové obdélníky Počítání příkladů na sčítání, odčítání a násobení. Hledání chyb v příkladu, porovnávání čísel, krokování, sčítací trojúhelníky. Učebnice 2. díl str. 19 - 21 . |
|
Tělesná výchova | Překážková dráha. | Překážková dráha s gymnastickými prvky. | Přineste si, prosím, vhodné oblečení: v úterý jsme v tělocvičně. |
Výběrový seminář |
Marie Prouzová:
Vzduch Jitka Soukupová: DD: Scénář a rozdělení rolí. |
Marie Prouzová:
Teplý a studený vzduch. Vrtulka poháněná topením - pokus Jitka Soukupová: DD: Artikulační a mimické hry, pohybová průprava. Výběr rolí na divadlo. |
|
Workshop v AJ |
Music: Traditional Song for the Lunar New Year Art: Dragon Maths: Multiplication 2, 3, 4, 5 and 6 |
Learning a new song. Using wax crayons and crepe paper to create a dragon. Counting groups of 2, 3, 4, 5 and 6. Multiplication practice – games. |