Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 6: Composition practise. Unit 7: Introduction |
Colouring pictures according to the text. Listening and reading. Student Book p. 76, 77. Work Book p. 59. |
Na pondělí si donést knihu, kterou děti dostaly v pondělí a vyplněný list (záznam o knize). Každé pondělí děti sdílí svůj úkol z angličtiny (obrázek doplněný o 2-3 slova) New vocabulary: castle, kitchen, living room, bedroom, bathroom, crown, table, stairs. |
Český jazyk |
JV: Procvičování psaní i/y po tvrdých a měkkých souhláskách Psaní: rozlišování mezi písmeny s podobnými tvary LV: čtení s porozuměním KSV: Zhodnocení 1. pololetí |
Doplňovačky, přepis, kolíčkování, diktát, worldwall. Psaní v písance – str. 29, 30. Samostatné čtení textu, odpovídání na uzavřené a otevřené otázky. Hlasité čtení ve skupině 2-3 žáků. |
Přinést si do školy v pondělí vlastní knihu pro čtenářskou dílnu. Ve středu 8.2 půjdeme na představení Písničkový kolotoč. Od pondělí 6.2. budeme vybírat 80 Kč na představení. V úterý 14.2. půjdeme do knihovny. |
Člověk a svět | Řemesla v minulosti. | Porovnávání řemesel minulosti a současnosti. | |
Matematika |
Procvičení násobilky 1-6. Počítání do 80. Čtverec a obdélník. |
Násobilkové obdélníky. Sčítání a odčítání 3 čísel – hledání nejjednodušší cesty. Autobus. Vytváření čtverce a obdélníků ze dřívek. Rozpoznávání čtverců a obdélníků v obrázku. Učebnice 2. díl str. 22 - 24 . |
|
Tělesná výchova |
Překážková dráha. Vybíjená. |
Překážková dráha s gymnastickými prvky. Procvičení hodu míčem, zopakován pravidel hry. |
Přineste si, prosím, vhodné oblečení: v úterý jsme v tělocvičně, v pátek chodíme cvičit ven. |
Výběrový seminář |
Francesca Key:
story crafts Marie Prouzová: Vzlínavost vody |
Francesca Key:
Room on the Broom Marie Prouzová: Pokus: Strakaté květiny. |
|
Workshop v AJ |
Music: Traditional Song for the Lunar New Year Art: Dragon Maths: net of a stage (střih pro jeviště) |
Singing the song. Finishing our puppet dragons Decorating nets for our stages |