Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 8 „This is my family“ – grammar: have got/ haven‘t got |
Creating sentences using have got/haven‘t got. Asking questions using “Have you got..?” Student Book p. 86. Work Book p. 74. |
Na pondělí si donést knihu, kterou děti dostaly v pondělí a vyplněný list (záznam o knize). Každé pondělí děti sdílí svůj úkol z angličtiny (obrázek doplněný o 2-3 slova) Slovíčka z domácích úkolů: plane, vacation, airport, spring holiday, snorkeling, elephant, lizard |
Český jazyk |
JV: Abeceda – řazení písmen a slov Psaní: Písmeno I/i LV: čtení s porozuměním KSV: Vypravování |
Řazení kartiček s písmeny podle abecedy, řazení jmen a jiných slov podle abecedy (i slova se stejným počátečním písmenem). Učebnice str. 88 - 90. Přepis. Psaní v písance 2 – str. 10, 11, Samostatné čtení textu, odpovídání na uzavřené a otevřené otázky. Hlasité čtení ve skupině 2-3 žáků. Sdílení zážitků v malé skupině. |
Přinést si do školy v pondělí vlastní knihu pro čtenářskou dílnu. V sešitě na ČJ mají děti básničku, aby se nám abeceda lépe učila. V úterý 28.3. jdeme do knihovny, nezapomeňte si kartičku. 4.4. budeme psát opakování za 3. čtvrtletí: Témata pro opakování: - Měkké/tvrdé slabiky a doplňování i/y - Přepis - Slabiky dě/tě/ně/bě/pě/vě - ú/ů/u ve slově - Porozumění textu |
Člověk a svět | Lidské tělo | Pojmenování částí lidského těla. Pojmenování základních kostí v těle (kosterní soustava). | |
Matematika | Souhrnné opakování 2. dílu. |
Sčítání a odčítání do 100 Malá násobilka do 6 x 10. Rozdíl mezi čtvercem a obdélníkem. Střih krychle. Zápis a čtení údajů do tabulky Řešení slovních úloh se zaměřením na zapsání výpočtu a slovní odpovědi. Učebnice 2. díl str. 46 - 47. |
Ve druhé polovině týdne si napíšeme opakování ze 3. čtvrtletí. Témata pro opakování: - Sčítání a odčítání do 100 - Sčítací trojúhelníky - Násobení (do 6x6) - Řešení slovních úloh - Rozpoznávání základních rovinných útvarů (jako je čtverec, obdélník, kruh, trojúhelník) - Měření délky úsečky |
Tělesná výchova |
Překážková dráha. Míčové hry. |
Kotoul vpřed, gymnastický výskok | Přineste si, prosím, vhodné oblečení: v úterý jsme v tělocvičně, v pátek chodíme cvičit ven (nutné dlouhé kalhoty, sportovní boty). |
Výběrový seminář |
Marie Prouzová:
Reflexe Jitka Soukupová: Hrajeme Budulínka pro ostatní skupiny. |
Marie Prouzová:
Reflexe společných hodin – Dixit apod. Jitka Soukupová: Děti budou umět text nazpaměť, kdo chce přinese si kostým. Jinak máme něco ve škole. |
|
Workshop v AJ |
Art: Human Body Maths: Multiplication |
Drawing an outline of a human body. Splitting into groups, each group will be given an organ system – using different art techniques to show the chosen organ system. Numbers 1-100 in English, playing multiplication games |