Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Grammar: Have you got? I have got/ haven‘t got |
Reading comprehension – true/false statements. Student Book p. 88. Work Book p. 76. |
Na pondělí si donést knihu, kterou děti dostaly v pondělí a vyplněný list (záznam o knize). Každé pondělí děti sdílí svůj úkol z angličtiny (obrázek doplněný o 2-3 slova) Slovíčka z domácích úkolů: cellar, goalkeeper, sausage. |
Český jazyk |
JV: Abeceda – řazení písmen a slov LV: čtení s porozuměním KSV: Vypravování |
Procvičení řazení slov podle abecedy (řazení slov začínajících stejným počátečním písmenem). Samostatné čtení textu, odpovídání na uzavřené a otevřené otázky. Hlasité čtení ve skupině 2-3 žáků. Sdílení zážitků v malé skupině. |
Přinést si do školy v pondělí vlastní knihu pro čtenářskou dílnu. 4.4. budeme psát opakování za 3. čtvrtletí: Témata pro opakování: - Měkké/tvrdé slabiky a doplňování i/y - Přepis - Slabiky dě/tě/ně/bě/pě/vě - ú/ů/u ve slově - Porozumění textu |
Člověk a svět | Lidské tělo | Dokončení projektu orgánové soustavy. | |
Matematika |
Násobilka 7 Rodina Obdélník a čtverec. |
Násobky čísla 7, příklady na násobilku 7. Slovní úlohy. Řešení slovních úloh z prostředí rodiny. Zjišťování, kolik je obdélníků/čtverců na obrázku. Dorýsování úseček do obrázku. Učebnice 3. díl str. 6 - 8. |
|
Tělesná výchova | Míčové hry. | Vybíjená/fotbal. | Přineste si, prosím, vhodné oblečení: v úterý jsme v tělocvičně. |
Výběrový seminář |
Jitka Soukupová:
Začínám s novou skupinou. Marie Prouzová: Podmínky pro život rostlin |
Jitka Soukupová:
Seznamovací hry. Pohybové, artikulační a aktivační hry. Marie Prouzová: Co potřebují rostliny k životu. Pokus: vytvoření různých podmínek. Pozorování – za jakých podmínek semínko vyroste. |
|
Workshop v AJ | Easter. | Making Easter decoration. |