Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Grammar: Have you got? I have got/ haven‘t got |
Reading comprehension – true/false statements. Listening activities. Student Book p. 88 - 90. |
Ve středu si donést knihu, kterou děti dostaly v pondělí a vyplněný list (záznam o knize). Knihy si vyměníme v průběhu dne. Slovíčka z domácích úkolů: restaurant, lunch, dumpling competition, contest. |
Český jazyk |
JV: Abeceda – slova podle abecedy LV: čtení s porozuměním KSV: Vypravování |
Procvičení řazení slov podle abecedy (řazení slov začínajících stejným počátečním písmenem) Samostatné čtení textu, odpovídání na uzavřené a otevřené otázky. Psaní – Moje prázdniny |
|
Člověk a svět | Lidské tělo | Opakování. Popis kosterní soustavy. Vyhledávání a popis orgánů v těle. | |
Matematika |
Násobilka 7 Přímka a úsečka. Krychle. |
Násobky čísla 7, příklady na násobilku 7. Rýsování přímky a úsečky určité délky. Překlápění krychle, zakreslení plánu stavby. Učebnice 3. díl str. 9-11. |
|
Tělesná výchova | Míčové hry. | Vybíjená/fotbal. | Přineste si, prosím, vhodné oblečení: v pátek chodíme cvičit ven (nutné dlouhé kalhoty, sportovní boty). |
Výběrový seminář | Velikonoční pondělí | Velikonoční pondělí | |
Workshop v AJ |
Music: Beat. Maths: Square and rectangle, multiplication 7 |
Accompanying music using basic music instruments. Creating squares and rectangles from sticks. Multiplication games. |