Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Grammar: Writing using „I have got“ |
Writing sentences using „have got“ and „and“. Describing a room Work Book p. 78 - 79. |
|
Český jazyk |
JV: Abeceda Slova citově zabarvená Psaní: písmeno y/Y LV: čtení s porozuměním KSV: popis |
Procvičení řazení slov podle abecedy . Slova lichotivá, hanlivá, neutrální. Písanka: str. 12,13. Samostatné čtení textu, odpovídání na uzavřené a otevřené otázky. Domácí mazlíček/nejoblíbenější zvířátko |
Přinést si do školy v pondělí vlastní knihu pro čtenářskou dílnu. 20.4. od 9:00 jdeme do KC (představení Zahrada). Prosím, aby děti během pondělí a úterý přinesly 80 Kč na divadelní představení. |
Člověk a svět |
Lidské tělo Domácí zvířata. |
Opakování. Zvířata a jejich mláďata. |
|
Matematika |
Násobilka 8 Děda Lesoň. Krychle. |
Násobky čísla 8 (do 8 x 10), opakování předchozích násobků, porovnávání čísel Nové zvíře - beran. Porovnávání síly družstev. Překlápění krychle, zakreslení plánu stavby. Učebnice 3. díl str. 11-14. |
|
Tělesná výchova |
Překážková dráha. Míčové hry. |
Gymnastický výskok, kotoul. Vybíjená/fotbal. |
Přineste si, prosím, vhodné oblečení: v úterý jsme v tělocvičně, v pátek chodíme cvičit ven (nutné dlouhé kalhoty, sportovní boty). |
Výběrový seminář |
Marie Prouzová:
Podmínky pro život rostlin. Jitka Soukupová: DD: Seznamujeme se s pohádkou O Budlínkovi. |
Marie Prouzová:
Co potřebují rostliny k životu. Pokus: Důkaz vápníku v půdě. Pokračování v pozorování z předešlých týdnů. Jitka Soukupová: Čtení pohádky, převyprávění textu. Artikulační a pohybové hry. |
|
Workshop v AJ |
Art: Spring art Music: Spring songs Maths: Square and rectangle |
Flowers inspired by the art of Kandinskij. Singing “spring” songs Creating different squares and rectangles from sticks. |